درخواست ویژه باشگاه پرسپولیس از هواداران در نقل و انتقالات
باشگاه پرسپولیس بخشی از پلتفرمهای خود را از کارگزار تحویل گرفت.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ باشگاه پرسپولیس بخشی از پلتفرمهای خود را از کارگزار تحویل گرفت.
کاوه علیاسماعیلی درباره قرار گرفتن برخی پلتفرم های پرسپولیس در اختیار مدیران این باشگاه و تحویل گرفتن آنها از کارگزار اظهار داشت: ضمن تشکر از عوامل شرکت آتیه دادهپرداز، در راستای اقاله قرارداد با کارگزار، پلتفرمهایی مثل اینستاگرام، توئیتر، تلگرام و سایت در اختیار باشگاه قرار گرفته است. البته بخش کوچکی از امور فنی مرتبط با اپلیکیشن و سایت باقی مانده که موضوع خاصی هم نیست و در روزهای آینده حل میشود.
وی افزود: دسترسی به این پلتفرمها را در اختیار گرفتهایم و مشغول برنامهریزی هستیم تا بتوانیم همانگونه که هواداران میخواهند و به دلخواه آنها، کارها را پیش ببریم. طرفداران ما به خاطر تجربه حضور در دو فینال آسیا و پشت سر گذاشتن بازیهای بینالمللی، بسیار خوش سلیقه و سختپسند شدهاند و میخواهیم با عملکردمان، نظرشان را جلب کنیم اما نیاز به زمان داریم تا خواستهشان برآورده شود.
مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی باشگاه توضیح داد: در شرایطی که بحرانی واقعی و بیسابقه را پشت سر میگذاریم با تدابیر کادر فنی و تلاش مدیران باشگاه توانستیم علیرضا ابراهیمی، کاپیتان فصل قبل تیم گلگهر را جذب کنیم. این اقدام با استقبال خوبی از سوی هواداران مواجه شد و امیدواریم در ادامه مسیر، با همین سرعت کارها را پیش ببریم. با این وجود پیشبینی میکنیم هفته آینده برای باشگاه پرسپولیس سخت و سرنوشتساز باشد. پروژه تمدید قرارداد بازیکنان و ادامه روند جذب بازیکنان را طی میکنیم که این فعالیتها نیاز به صبوری و استفاده از تجربه و دانش دارد.
علیاسماعیلی تصریح کرد: هواداران میدانند باشگاه در بحرانی قرار گرفته که شاید در دو دهه اخیر بیسابقه باشد. به همین دلیل برای پیشبرد امور و موارد مطرح شده باید کنار هم باشیم. البته از هواداران هم میخواهیم صبور باشند و مثل همیشه در مواجهه با مشکلات و شایعات باهوش عمل کنند.