کد خبر: 134106
A

شهر‌های میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شدند؛ آمریکا، کانادا و مکزیک

شهر‌های میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ فوتبال که برای نخستین بار مشترکا با میزبانی سه کشور و حضور ۴۸ تیم و در کشور‌های آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار می‌شود، مشخص شدند

شهر‌های میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شدند؛ آمریکا، کانادا و مکزیک

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ فوتبال که برای نخستین بار مشترکا با میزبانی سه کشور و حضور ۴۸ تیم و در کشورهای آمریکا ، کانادا و مکزیک برگزار می‌شود، مشخص شدند.

بر این اساس، شهرهای سیاتل، سان‌فرانسیسکو، لس آنجلس، کانزاس، دالاس، آتلانتا ، هیوستون ،بوستون ،فیلادلفیا ،میامی و نیویورک در ایالات متحده و ونکوور و تورنتو در کانادا و گوآدالایارا ، مونتری و مکزیکوسیتی در مکزیک، میزبان این دوره از مسابقات خواهند بود.

فیفا ضمن تبریک به ۱۶ شهری که برای میزبانی این دوره از مسابقات انتخاب شدند، از اشتیاق این شهرها برای میزبانی این دوره از مسابقات تشکر کرد و گفت:«با در نظر گرفتن تمام منافع در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این دوره از مسابقات این تصمیم را گرفته است.»

جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا گفت:«ما مشتاقانه منتظریم تا با مسئولان تمام این شهرها همکاری کنیم تا این دوره از جام جهانی فوتبال بی‌سابقه و تغییردهنده باشد، زیرا ما در تلاشیم تا فوتبال را واقعاً جهانی کنیم. ما از رقابت بی‌نظیر در روند انتخاب شهرها خوشحال شدیم. ما نه تنها از ۱۶ شهر انتخاب شده، بلکه از شش شهر دیگر - که مشتاقانه منتظر ادامه تعامل و کشف فرصت‌های لازم برای استقبال از طرفداران و تیم های شرکت کننده هستند، بسیار سپاسگزاریم.»

ویکتور مونتالیانی، نایب رئیس فیفا و رئیس کونکاکاف نیز گفت: «این جام جهانی فیفا با میزبانی سه کشور خواهد بود و بدون شک تأثیر فوق‌العاده‌ای بر کل منطقه و جامعه فوتبال خواهد داشت.»

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر