کد خبر: 145444
A

بایرن مونیخ در پی جذب دروازه‌بان مراکش

دروازه‌بان‌ مراکشی تیم فوتبال سویا مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

بایرن مونیخ در پی جذب دروازه‌بان مراکش

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ باشگاه بایرن مونیخ که به دلیل مصدومیت مانوئل نویر دروازه‌بان اول خود در پی به خدمت گرفتن دروازه‌بانی جدید است، نظرش معطوف به جذب دروازه‌بان سویا شده که در مسابقات جام جهانی 2022 قطر درخشش خاصی داشت و به تیم ملی فوتبال مراکش برای پیشروی تا مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها کمک شایانی کرد.

نشریه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید در این مورد نوشت: باشگاه بایرن مونیخ برای جانشینی نویر به جذب یاسین بونو علاقه نشان داده است. اولیور کان مدیر اجرایی این باشگاه آلمانی از طرفداران این دروازه‌بان مراکشی است. باشگاه سویا با جدایی بونوی 31 ساله در ماه ژانویه مشکلی ندارد، اما نه به قیمتی ارزان. او چند ماه پیش قراردادش را تا سال 2025 با این باشگاه اسپانیایی تمدید کرد و بند فسخ 50 میلیون یورویی نیز در قراردادش وجود دارد.

مانوئل نویر بازی‌های باقیمانده فصل را به دلیل شکستگی پایش در تعطیلات از دست داد و براساس گزارش‌های منتشرشده، کیلور ناواس دروازه‌بان کاستاریکایی پاری‌سن‌ژرمن و دومنیک لیواکوویچ دروازه‌بان کروات دینامو زاگرب هم از گزینه‌های مدنظر بایرنی‌ها هستند، این در حالی است که بحث بازگشت الکساندر نوبل به جمع باواریایی‌ها هم مطرح است، کسی که در حال حاضر به‌صورت قرضی در تیم موناکو حضور دارد.

چند روز پیش هم نشریه آلمانی «بیلد» خبر داده بود؛ بایرن مونیخ با ریتزی هولسمان دروازه‌بان 18 ساله تیم زیر 19 سال بایرن به اردوی زمستانی این تیم در قطر خواهد رفت. بر اساس این گزارش؛ این دروازه‌بان دو متری در تمرینات اخیر بایرن مونیخ، یولیان ناگلسمان را تحت‌‌تأثیر عملکرد خود قرار داده است.

بایرن در اولین بازی خود پس از اتمام مسابقات جام جهانی، در تاریخ 30 دی باید در رقابت‌های بوندس‌لیگا به مصاف لایپزیگ برود و انتظار می‌رود اِسون اولریخ در نبود نویر، درون دروازه باواریایی‌ها قرار بگیرد.

منبع: تسنیم 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر