کد خبر: 151171
A

رکوردشکنی فاینورد با جهانبخش در اروپا

تیم فوتبال فاینورد در شرایطی شب گذشته موفق شد به تساوی خارج از خانه در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل شاختار دونتسک اوکراین برسد که علیرضا جهانبخش تا دقایق پایانی در زمین بود و علی‌رغم تلاش زیادی که انجام داد، در زدن گل بدشانسی آورد.

رکوردشکنی فاینورد با جهانبخش در اروپا

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تیم فوتبال فاینورد در شرایطی شب گذشته موفق شد به تساوی خارج از خانه در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل شاختار دونتسک اوکراین برسد که علیرضا جهانبخش تا دقایق پایانی در زمین بود و علی‌رغم تلاش زیادی که انجام داد، در زدن گل بدشانسی آورد.

ملی‌پوش ایرانی فاینورد در این دیدار دو موقعیت عالی ساخت که هم‌تیمی‌های او استفاده نکردند و دیگر پاس‌ها و ارسال‌های او را مدافعان شاختار دونتسک از محوطه جریمه خودی به بیرون زدند، اما در مدت زمان حضور جهانبخش در زمین، شانس گل هم برای او به وجود آمد که توپ هر دو بار از کنار دو تیرک سمت راست و چپ دروازه به اوت رفت.

جهانبخش در نیمه دوم یک بار با شوت زمینی از پشت محوطه جریمه شوت‌زنی کرد که ضربه او با کمترین اختلاف از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت و در لحظات پایانی هم ارسال از جناح چپ و ضربه سر او مماس به تیرک راهی اوت شد تا او در ثبت سومین گلش در فصل جاری لیگ اروپا ناکام بماند.

با این وجود و تساوی یک بر یک فاینورد مقابل شاختار دونتسک، یاران جهانبخش در این مسابقه توانستند عملکرد فوق‌العاده‌ای از نظر هجومی داشته باشند و با وجود زدن یک گل، ۲۱ شوت به سمت دروازه حریف اوکراینی خود ثبت کردند که بالاترین آمار این باشگاه از این حیث در تاریخ لیگ اروپا است.

تیم فوتبال فاینورد آخرین بار در تاریخ لیگ اروپا، در بازی مقابل فنرباغچه ترکیه در سال ۲۰۱۶ توانسته بود رکورد ۲۱ شوت به سمت دروازه حریف را داشته باشد که دیشب هم برابر شاختار دونتسک به این مهم دست یافت و آن را تکرار کرد و البته بدترین عملکردشان هم با ۴ شوت به سمت دروازه دینامو زاگرب کرواسی در سال ۲۰۲۰ بود

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر