کد خبر: 152566
A

سجادی: درباره ادامه کارم رییس جمهور تصمیم می‌گیرد

وزیر ورزش و جوانان در نخستین واکنش رسانه‌ای‌اش نسبت به سقوط بالگرد و شایعات مطرح شده در خصوص این‌که ممکن است سجادی دیگر نتواند به کارش در وزارت‌خانه ادامه دهد، گفت: تصمیم‌گیرنده در این خصوص شخص رئیس جمهور محترم هستند و بنده تصمیم‌گیر نیستم ولی من سر کارم هستم.

سجادی: درباره ادامه کارم رییس جمهور تصمیم می‌گیرد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه امروز هیات دولت، نسبت به اظهاراتش درخصوص ابقای علی فتح‌الله‌زاده در پست مدیرعاملی باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که باتوجه به صحبت‌های امروز شما گویا با استعفای فتح‌الله‌زاده از پست مدیرعاملی استقلال موافقت نشده است، گفت: من نخواستم درخصوص موافقت یا مخالفت با استعفای فتح‌الله‌زاده اعمال نظر شخصی کنم و این مسئله را به خرد جمعی واگذار کرده و معاونم آقای پولادگر را مامور کردم تا این موضوع را در هیئت مدیره مطرح کند. در هیئت مدیره در یک جلسه طولانی که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، همه زوایا بررسی شد و سه نفر از اعضای هیئت مدیره پیشنهاد دادند که او فعلا بماند.

سجادی در نخستین واکنش رسانه‌ای‌اش به حادثه سقوط بالگرد و اتفاقی که برایش افتاد، گفت: هرچند که این اتفاق رخ داد اما مشکلی در کارم ایجاد نکرد و ۲ الی ۳ هفته‌ای هست که سرکار هستم.

وی در مواجهه با شایعاتی مطرح شده در خصوص این‌که ممکن است سجادی دیگر نتواند به کارش در وزارت ورزش ادامه دهد، افزود: تصمیم گیرنده در این خصوص شخص رئیس جمهور محترم هستند و بنده تصمیم‌گیر نیستم ولی من سر کارم هستم و کارم را انجام می‌دهم. حتی در روزهای تعطیل هم سرکار بودم.

وزیر ورزش با اشاره به مهم‌ترین اقدامش در آغاز سال نو در حوزه ورزش گفت: گزارش عملکرد فدراسیون‌ها را در روزهای تعطیل بررسی کردم. امروز هم نشست سراسری فدراسیون‌ها را داریم. انشاالله می‌خواهیم دورخیز بسیاری خوبی برای بازی‌های آسیایی هانگژو داشته باشیم. دعا می‌کنیم که عملکردمان در المپیک سال آینده با توجه به رکوردهای ورودی و سهمیه‌هایی که کسب می‌کنیم، خوب باشد.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر