کد خبر: 153741
A

دعوای شدید رونالدو و جورجینا در فرودگاه

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز با درگیری شدید در ملاء عام هنگام سوار شدن به هواپیما، به شایعات در مورد وضعیت رابطه خود دامن زدند. چند روزی است که گفته می‌شود رابطه کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز بهترین لحظات خود را پشت سر نمی‌گذارد.

دعوای شدید رونالدو و جورجینا در فرودگاه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز با درگیری شدید در ملاء عام هنگام سوار شدن به هواپیما، به شایعات در مورد وضعیت رابطه خود دامن زدند. چند روزی است که گفته می‌شود رابطه کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز بهترین لحظات خود را پشت سر نمی‌گذارد.

از زمان ورود ستاره پرتغالی به باشگاه فعلی‌اش، النصر، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه این رابطه ممکن است به هم بخورد، وجود داشته است. اخیراً رسانه های پرتغالی این گزارش ها را واقعی دانسته و مستقیماً تأیید کردند که کریستیانو از جورجینا خسته شده است. در همین راستا، خبرهای جدیدی منتشر شده که به این شایعات دامن می‌زند.

اخیرا یک شاهد با آبل پلانلس، روزنامه‌نگار اسپانیایی تماس گرفته است تا همه آنچه که بین این زوج در یکی از شدیدترین دعواهایشان، درست قبل از سوار شدن به هواپیما اتفاق افتاده است را به او بگوید. او همچنین نشان داد که هر یک از آنها پس از درگیری شدید خود چگونه رفتار می‌کردند.

شاهد گفت: «آنها قبل از سوار شدن به هواپیما یک مسابقه فریاد به یادماندنی داشتند!»

رسانه‌های دیگر نیز این موضوع را تایید کرده‌اند. همانطور که El Futbolero گزارش کرده، کریستیانو رونالدو ظاهرا از نگرش جورجینا ناراحت است و احساس می کند که او در حال تبدیل شدن به یک فرد خودمحور است. جورجینا که یک مدل اسپانیایی-آرژانتینی است، اخیراً به دلیل رفتارش با دوستانش دچار مشکل شده است.

همچنین مستند جورجینا در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفته خیلی‌ها معتقدند که به اندازه کافی معتبر نیست و در بعضی مواقع نمایشی و بیش از حد درخشان به نظر می رسد.

با این حال، تندترین اظهارات را لئو کایرو، دوست مادر کریستیانو رونالدو بیان کرد. کایرو گفت: «ماه‌هاست که می‌گویم آنها خوب نیستند و احتمال دارد از هم جدا شوند. او از جورجینا خسته شده است. این واقعیت دارد.»

کایرو حتی اظهار داشت که "ازدواجی وجود نخواهد داشت و آنها فقط برای حفظ ظاهر با هم هستند.»

منبع: خبرآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر