کد خبر: 155129
A

کاوه رضایی از استقلال، تراکتور و فدراسیون فوتبال شکایت کرد

مهاجم پیشین تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز از این دو تیم و همچنین فدراسیون فوتبال به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت کرد.

کاوه رضایی از استقلال، تراکتور و فدراسیون فوتبال شکایت کرد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ کاوه رضایی که طبق حکم کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال از بازی کردن در نیم فصل دوم محروم شده بود، از باشگاه‌های استقلال، تراکتور تبریز و فدراسیون فوتبال به دادگاه CAS شکایت کرد. این دادگاه از استقلال، تراکتور و فدراسیون فوتبال خواسته که دفاعیات خود را ارائه کنند.

رضایی پیش از شروع فصل جاری با استقلال به توافق رسید و در تمرینات این تیم شرکت کرد اما چون لیست آبی‌پوشان پُر بود و مسئولان باشگاه استقلال نتوانستند بازیکنی را از لیست خارج کنند، با قراردادی راهی تراکتور تبریز شد. رضایی به دنبال این بود که نیم فصل دوم به استقلال بازگردد، به همین دلیل قراردادش را با تراکتور به صورت یک طرفه فسخ کرد، اتفاقی که بلافاصله با اعتراض تبریزی‌ها مواجه شد و در نهایت کمیته وضعیت با بررسی مفاد قرارداد این بازیکن، در تاریخ 20 بهمن ماه سال گذشته با صدور رأی خود فسخ قرارداد رضایی با تراکتور را غیر قانونی دانست.

طبق این رأی، رضایی با توجه به فسخ قرارداد با تراکتور، در نیم‌فصل دوم هم نمی‌توانست برای این تیم یا هیچ باشگاه دیگری به میدان برود و عملاً باید تا پایان فصل دور از میادین می‌ماند که همین اتفاق نیز برای مهاجم سابق تیم ملی افتاد.

کاوه رضایی به دنبال این اتفاق، از باشگاه‌های استقلال، تراکتور و فدراسیون فوتبال به دادگاه حکمیت ورزش (CAS)‌ شکایت کرده است.

منبع: تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر