کد خبر: 174845
A

محمد صلاح به الهلال نمی‌رود؛ الاتحاد، تنها گزینه «فرعون کوچک» در عربستان

با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی دوباره اخباری درباره پیوستن احتمالی محمد صلاح به الهلال عربستان منتشر شده است. تابستان گذشته الاتحاد دیگر تیم عربستانی تصمیم داشت تا این ملی‌پوش مصری لیورپول انگلیس را با قرارداد اغواکننده ۱۵۰ میلیون یورو به خدمت بگیرد. انتقالی که با وجود تمایل ضمنی محمد صلاح در نهایت با مخالفت سران تیم انگلیسی انجام نشد.

محمد صلاح به الهلال نمی‌رود؛ الاتحاد، تنها گزینه «فرعون کوچک» در عربستان

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی دوباره اخباری درباره پیوستن احتمالی محمد صلاح به الهلال عربستان منتشر شده است. تابستان گذشته الاتحاد دیگر تیم عربستانی تصمیم داشت تا این ملی‌پوش مصری لیورپول انگلیس را با قرارداد اغواکننده ۱۵۰ میلیون یورو به خدمت بگیرد. انتقالی که با وجود تمایل ضمنی محمد صلاح در نهایت با مخالفت سران تیم انگلیسی انجام نشد

عدنان جستنیه، خبرنگار عربستانی درباره انتقال احتمالی محمد صلاح به الهلال گفت: محمد صلاح در لیورپول می‌ماند و اخبار پیوستن او به الهلال حتی با رقم‌های اعلام نشده، صحبت ندارد. صلاح تمایلی برای بازی در الهلال ندارد و اگر هم بخواهد به عربستان بیاید دوست دارد در ترکیب الاتحاد بازی کند.

مدیران باشگاه لیورپول در تلاش هستند تا قرارداد جدیدی را با محمد صلاح امضا کنند و مذاکرات طرفین آغاز شده است. این باشگاه انگلیسی از سوی رقبای عربستانی‌اش از جمله الاتحاد و الهلال که خرید محمد صلاح را هدف‌گذاری کرده‌اند، احساس خطر می‌کند. انتظار می‌رود لیورپول به محمد صلاح پیشنهاد تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۷ را بدهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر