کد خبر: 175283
A

مشکل برانکو برای پرسپولیس حل شد

باشگاه پرسپولیس مشکل برانکو ایوانکوویچ برای ورود به ایران را حل کرد

مشکل برانکو برای پرسپولیس حل شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ باشگاه پرسپولیس دقایقی پیش موفق شد منابع مالی لازم برای پرداخت جرایم مالیاتی مربوط به برانکو ایوانکوویچ را حل کرد.  

بر اساس شنیده‌ها بعد از جلسه امروز هیئت‌مدیره، باشگاه پرسپولیس موفق شد مبلغ موردنیاز برای پرداخت مطالبات مالیاتی ایوانکوویچ را تامین کند.

باشگاه پرسپولیس قرار است پیشنهاد جدید خود را به برانکو ایوانکوویچ بدهد و مدیران این باشگاه امید زیادی دارند تا این‌بار بتوانند نظر او را جلب کنند.

اگرچه مسئله مالیات یکی از موانع جدی برای استخدام برانکو ایوانکوویچ بود اما به نظر می‌رسد دو مورد دیگر هم در این پرونده باقی هستند. نخست اینکه مذاکره رسمی پرسپولیس با برانکو در آستانه جام ملت‌ها، باعث جلب توجه برای او در اردوی تیم ملی عمان و نزد بازیکنان شده بود و این یکی از دلایل توقف مذاکرات طرفین است.

برانکو که از اثر منفی مذاکره با تیمی دیگر در عملکرد تیمش برای جام ملت‌ها هراس دارد، از سوی دیگر حداقل تا پنجم بهمن و حداکثر تا اواسط بهمن درگیر تیم ملی عمان خواهد بود و تا این زمان بلاتکلیفی پرسپولیس، شرایط چندان خوبی را برای این تیم رقم نمی‌زند و برانکو هم قصد ندارد پرسپولیس را معطل خود کند و به این شکل فشار مضاعفی را روی دوش خود بگذارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر