کد خبر: 175379
A

علی دایی: دوست دارم اما نمی توانم به اردوی تیم ملی بروم/ من نماینده مردم هستم

علی دایی که مدت‌هاست از فضای فوتبال و سرمربیگری فاصله گرفته و آخرین بار در فروردین‌ماه سال گذشته در قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ در دوحه، در جمع پرشمار فوتبالی‌ها دیده شد، قرار است فردا هم در مراسم افتتاحیه جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه لوسیل قطر که حدود ساعت ۱۸:۳۰ آغا می‌شود، شرکت کند

علی دایی: دوست دارم اما نمی توانم به اردوی تیم ملی بروم/ من نماینده مردم هستم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی دایی که مدت‌هاست از فضای فوتبال و سرمربیگری فاصله گرفته و آخرین بار در فروردین‌ماه سال گذشته در قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ در دوحه، در جمع پرشمار فوتبالی‌ها دیده شد، قرار است فردا هم در مراسم افتتاحیه جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه لوسیل قطر که حدود ساعت ۱۸:۳۰ آغا می‌شود، شرکت کند.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره حضورش در مراسم افتتاحیه جام ملت‌های آسیا که قبل از دیدار تیم‌های ملی قطر و لبنان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: برای حضور در افتتاحیه جام ملت‌های آسیا از طرف ای‌اف‌سی دعوت شده‌ام و به خواست خدا جمعه این بازی را از نزدیک خواهم دید و نماینده مردم عزیز کشورم هستم.

علی دایی درباره حضور در اردوی تیم ملی ایران در کمپ الریان قبل از نخستین بازی شاگردان قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا گفت: دوست داشتم بروم، اما برنامه سفرم فشرده است و ساعت پرواز‌ها و ضیافت و مراسم، طوری تنظیم شده که نمی‌توانم به اردوی تیم ملی بروم.

او یادآور شد: برای همه ملی پوشان آرزوی موفقیت دارم. پیروزی‌های تیم ملی شاید کمی مردم را از ناراحتی و مشکلات‌شان جدا کند و برای ساعاتی شادی را به همه هدیه بدهد.

منبع: تابناک

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر