کد خبر: 20883
A

تمرین پرفشار پرسپولیس با برخورد دو بازیکن

پرسپولیسی‌ها امروز تمرین پرفشاری را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس که برای دیدار با لخویا قطر در هفته هشتم لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود از ساعت ۱۷:۲۵ امروز آغاز شد و در ابتدا برانکو به گفت‌وگو با بازیکنان این تیم پرداخت. همچنین او در مقاطع مختلفی از تمرین به شوخی با مترجم و دستیار خود یعنی کریم باقری خود مشغول شد.

در آغاز تمرین بازیکنان پرسپولیس زیر نظر مارکو حرکات کششی را انجام دادند. سپس روی به کار با توپ آوردند و به صورت انفرادی بدن‌های خود را گرم کردند. پس از آن تبدیل به دو گروه شدند و کارهای تاکتیکی را زیر نظر مربیان پرسپولیس انجام دادند.

در اوایل این تمرین فرشاد احمدزاده پس از برخورد بازیکنان تیمش از ناحیه مچ پای راست احساس درد کرد که پس از چند دقیقه به تمرین‌ها بازگشت.

سپس برانکو دستور بازی هجومی را به بازیکنان داد و بازیکنان در دو گروه به سمت دروازه‌ها حمله می‌کردند. با اتمام این بخش بازیکنان در سه بخش حفظ توپ را در دستور کار قرار دادند.

در اواسط تمرین رضا کرملاچعب پس از برخورد با شهاب کرمی، نقش بر زمین شد که به نشانه اعتراض به برانکو گفت که کرمی از عمد او را با آرنج زده است که برانکو و چوک دستور ادامه بازی را به او دادند.

در تمام بخش‌های تمرین برانکو ایوانکوویچ عملکرد بازیکنانش را زیر نظر داشت. در ادامه بازیکنان روی به سانتر از جناحین آوردند.

پس از این تمرین‌های پرفشار بازیکنان به استراحت کوتاهی پرداختند و فوتبال درون تیمی شکل گرفت و هر دو تیم این فوتبال را به صورت جدی انجام دادند.

محمد انصاری و محمدامین آرام طبع دو بازیکنی بودند که دیرتر از سایرین در تمرین حاضر شدند.-ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر