کد خبر: 22265
A

پرسپولیس خواستار قطع همکاری با اسپانسرش شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس طی نامه ای رسمی به مدیر اسپانسر سرخپوشان، عدم تمایل این باشگاه برای تمدید قرارداد با وی که همزمان با والیبال نیز همکاری دارد را اعلام کرده است.

پرسپولیس خواستار قطع همکاری با اسپانسرش شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، "نگاه پردزان امین سیما کیش» نام شرکتی است که مهرماه سال ۹۴ در نشستی رسمی از سوی علی اکبر طاهری به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس معرفی شد. قرارداد همکاری این اسپانسر و باشگاه پرسپولیس تا پایان فصل ۹۶ - ۹۵ بود. حالا با توجه اتمام این فصل از رقابت ها - لیگ برتر و جام حذفی - علی اکبر طاهری طی نامه ای رسمی به مدیریت این شرکت اعلام کرده که تمایلی برای ادامه و تمدید قرارداد ندارد.

سرپرست پرسپولیس با ارسال این نامه به شیرازی، مسئول اسپانسر این باشگاه، خواستار تعیین تکلیف وضعیت مالی قراردادهای منعقد شده با اشخاص ثالث و همچنین وجود دریافتی و وجوه باقی مانده شده است.

این در حالی است که در رابطه با استعفای علی اکبر طاهری از مدیریت باشگاه پرسپولیس پشت پرده هایی مطرح شده مبنی بر اینکه «اصرار یکی از معاونان وزیر ورزش برای تمدید قرارداد با اسپانسر»، از دلایل اصلی این استعفا است. حال اینکه مدیریت اسپانسر پرسپولیس (شیرازی) همزمان با فدراسیون والیبال نیز در بخش سامانه پیامکی این فدراسیون همکاری دارد.

اینکه اسپانسر باشگاه پرسپولیس طی دو سال گذشته چقدر به تعهداتش نسبت به این باشگاه عمل کرده، خیلی دقیق مشخص و اعلام رسمی نشده اما گفته می شود سرخپوشان ۲۱ میلیارد از این شرکت طلبکار هستند.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر