کد خبر: 25377
A

اعزام بانوان شمشیرباز به مسابقات جهانی لغو شد

نایب رییس شمشیربازی بانوان درباره حضور بانوان شمشیرباز در مسابقات جهانی آلمان، بیان کرد: بر اساس تصمیمات کمیته‌ فنی، بانوان به مسابقات جهانی اعزام نخواهند شد.

اعزام بانوان شمشیرباز به مسابقات جهانی لغو شد

دیده بان ایران:  شهناز کرود در گفت‌وگویی، درباره حضور بانوان شمشیرباز در رقابت‌های جهانی آلمان ، اظهار کرد: بر اساس تصمیم جلسه کمیته‌ فنی فدراسیون، مربیان و مسئولان تصمیم گرفتند تیم بانوان  به مسابقات جهانی آلمان اعزام نشود.

او در ادامه‌ افزود: برنامه‌ریزی های ما بر اساس مسابقات 2018 جاکارتا است و بر همین اساس اردوها و اعزام ها را انجام خواهیم داد.

کرود در پاسخ به این سوال که حضور در مسابقات جهانی آلمان می‌توانست تجربه خوبی برای ملی‌پوشان باشد؟ گفت‌: سطح مسابقات جهانی بسیار بالا است و رقیبان بسیار قوی در این مسابقات حضور خواهند داشت و نمی‌توانست تجربه خیلی خوبی برای ملی‌پوشان باشد. لغو سفر ملی‌پوشان به آلمان تصمیم مربیان بود که آنها خود صاحب نظر هستند.

کرود در ادامه‌ بیان‌ کرد: در حال‌ جذب مربی خارجی هستیم، اما تاکنون خبر جدیدی نشده است. دو اردوی خارج از کشور را برای ملی‌پوشان در نظر گرفته‌ایم که پس از بازگشت مسئولان از مسابقات جهانی درباره آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد.  مرداد و شهریور ماه نیز رقابت‌های قهرمانی کشور، لیگ بانوان و مسابقات جایزه بزرگ را برگزار خواهیم کرد که اینها در جهت آماده سازی تیم برای مسابقات آتی است.

پیش از این قرار بود تیم شمشیربازی بانوان در دو اسلحه اپه و سابر در مسابقات جهانی آلمان حضور داشته باشد، اما با تصمیم کمیته‌ فنی این اعزام لغو شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر