کد خبر: 32194
A

لیگ برتر فوتبال؛ برتری ارزشمند گسترش در دقیقه 94

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با پیروزی ارزشمند خانگی دو بر یک مقابل استقلال خوزستان به شرایط خود در جدول رده بندی سر و سامان بخشید.

لیگ برتر فوتبال؛ برتری ارزشمند گسترش در دقیقه 94
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، امروز (چهارشنبه) هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با دیدار گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان آغاز شد که این دیدار با گل دقیقه 94 «مسیح زاهدی» با برتری دو بر یک میزبان به اتمام رسید.
دو تیم که شرایط خوبی در جدول رده بندی نداشتند، برای رسیدن به امتیاز تلاش زیادی را از همان ابتدا از خود نشان دادند و در دقیقه 34 «کلودیو جونیور» از غفلت مدافعان میزبان به خوبی استفاده کرد و گل استقلال خوزستان را به ثمر رساند.
بازیکنان میزبان که نمی خواستند با شکست دیگری روبه رو شوند؛ در آخرین ثانیه های نیمه نخست پس از کار تیمی هماهنگ و با ضربه «پیمان بابایی» به گل تساوی رسیدند.
در نیمه دوم، روش محتاطانه ای در دستور کار بازیکنان دو تیم قرار گرفت، اما شاگردان «فیروز کریمی» در گسترش تبریز که از امتیاز میزبانی سود می بردند در دقیقه 94 با هوشیاری «مسیح زاهدی» به گل دوم و برتری دست یافتند.
گسترش تبریز با کسب سه امتیاز ارزشمند این دیدار 14 امتیازی شد تا از انتهای جدول فاصله بگیرد و استقلال خوزستان با 10 امتیاز در رتبه پانزدهم باقی ماند.
*ترکیب گسترش:
فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، ادسون هنریکه، مسیح زاهدی، مصطفی سالاری (سیدمحسن حسینی)، احمدرضا زنده‌روح، اسماعیل فرهادی، سامان نریمان‌جهان، یوسف سیدی، امید جهانبخش(عرفان افراز) و پیمان بابایی(نیما مختاری).
*ترکیب استقلال خوزستان:
وحید شیخ‌ویسی، ابوالفضل علایی، موسی کولی‌بالی، مهرداد پورابوالقاسم، عقیل کعبی، میثم دورقی، سعید زارع(سابا تاوادزه)، حکیم نصاری، سلمان بحرانی، عبدالله بهمنی(یونس دلفی) و کلودیر مارینی جونیور.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر