کد خبر: 34164
A

مسی: منچسترسیتی و پاری سن ژرمن مدعی فتح لیگ قهرمانان اروپا هستند

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا گفت: در فصل کنونی، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن قویترین تیم های اروپا هستند و مدعیان فتح لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شوند.

مسی: منچسترسیتی و پاری سن ژرمن مدعی فتح لیگ قهرمانان اروپا هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز شنبه تارنمای خبری گل، منچسترسیتی به سرمربیگری پپ گواردیولا با 34 امتیاز صدرنشین جدول لیگ برتر انگلیس است و در رقابت های اروپایی هم نتایج خوبی گرفته است. پاری سن ژرمن نیز در لیگ قهرمانان اروپا از پنج بازی پنج برد کسب کرده است و با حضور نیمار، ادینسون کاوانی و کیلین امباپه در خط حمله، در لیگ فوتبال فرانسه صدرنشین است.
مسی این دو تیم را بزرگترین تهدید برای بارسلونا در مسیر قهرمانی اروپا می داند.
وی گفت: سیتی در کنار پاری سن ژرمن قویترین تیم ها هستند. این دو تیم مدعی قهرمانی هستند. اما این رقابت ها طولانی و سخت است.
بارسلونا در حال حاضر با برتری 10 امتیازی از رقیب خود رئال مادرید، در صدر جدول لالیگا ایستاده است.
شاگردان زین الدین زیدان در پنج بازی گذشته خود فقط دو برد داشته اند، اما به عقیده مسی رئال می تواند بازگردد و کار را برای بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا دشوار کند.
وی گفت: من هیچ گاه رئال را رد نمی کنم، با آنکه هنوز نتایجی را که همگان انتظار دارند، کسب نکرده است، اما تردیدی ندارم که مثل هر سال برای قهرمانی خواهند جنگید.
مسی گفت: بایرن نیز تیم بزرگ دیگری است، اما امروز سیتی و پاری سن ژرمن بهترین تیم ها هستند.
این بازیکن 30 ساله روز جمعه کفش طلای اروپا را از آن خود کرد. او فصل گذشته 37 گل در لیگ اسپانیا به ثمر رساند.
مسی به عنوان یک ورزشکار برجسته باید به رژیم غذایی سخت خود پایبند باشد. با این حال وی اذعان کرد که مقاومت در برابر شکلات برای او بسیار سخت است و گاهی ناپرهیزی می کند و شکلات می خورد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر