کد خبر: 6953
A

دایی: تیم فوتبال نفت تهران در دو جام حذفی و لیگ برتر مدعی است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: با صعود به جمع هشت تیم برتر جام حذفی و حضور در رتبه سوم لیگ برتر، در هر دو جام مدعی کسب عنوان قهرمانی هستیم.

دایی: تیم فوتبال نفت تهران در دو جام حذفی و لیگ برتر مدعی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی دایی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نفت تهران با ساپیا در سازمان لیگ افزود: کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را برای موفقیت در هر دو جام بکار می برند و امیدواریم سه امتیاز مسابقه فردا برابر سایپا را نیز کسب کنیم.
وی اظهار داشت: سایپا بازیکنان و مربی بسیار خوبی دارد و فردا مقابل استاد خودم یعنی «حسین فرکی» که در تیم ملی زحمات زیادی برای من کشید، قرار می گیرم؛ با این حال امیدوارم با کسب سه امتیاز همچنان در رده بالای جدول بمانیم.
دایی ادامه داد: البته برای تیم فوتبال سایپا نیز بعد از شکست مقابل نفت تهران در دیدارهای آینده این تیم در لیگ برتر مقابل رقبا آرزوی موفقیت و کسب نتیجه بهتر را دارم.
وی همچنین در خصوص مشکلات مالی باشگاه نفت تهران گفت: مشکلات زیادی در این باشگاه وجود دارد که موضوع مالی تنها قسمتی از آن است و در این خصوص از مدیریت باشگاه سئوال شود. اما قسمت کوچک آن وجود برف و سرما و تمرین نکردن بازیکنان در روزهای گذشته بود.
سرمربی تیم نفت تهران در مورد حضور «احمدرضا عابدزاده» دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال در تمرینات این تیم خاطر نشان کرد: عابدزاده بر خلاف فضای رسانه ای از دوستان خوب من است که افتخار داد به محل تمرین نفت آمد زیرا سابقه بازی در کنار یکدیگر در تیم ملی و باشگاه پرسپولیس داریم که خاطرات گذشته را دوباره زنده کرد.
دیدار تیم های فوتبال نفت تهران و سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) ساعت 15 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر