کد خبر: 7032
A

حضور مربی چینی برای هدایت تیم ملی تنیس روی میز زنان در تهران

فدراسیون تنیس روی میز ایران با هدف ارتقا سطح فنی و آماده سازی بهتر تنیس بازان زن ملی پوش، یک مربی چینی را به تهران دعوت کرد تا ضمن بازدید از امکانات و وضعیت تنیس روی میز زنان ، مذاکراتش را با مسئولان فدراسیون نهایی کند

حضور مربی چینی برای هدایت تیم ملی تنیس روی میز زنان در تهران

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران از فدراسیون تنیس روی میز، لیوسای یکی از بازیکنان سابق تنیس روی میز و مربیان برتر استان شاندونگ، یکی از سه استان مستعد رشته تنیس کشور چین است. این مربی ساعتی پیش وارد تهران شد تا در دو تا سه هفته آینده در تمرینات تیم های ملی زنان و دختران در رده های ملی ، جوانان و نوجوان حضور یابد و پس از بررسی و ارزیابی وضعیت، مذاکراتش را با مسئولان فدراسیون تنیس روی میز به منظور ادامه همکاری پی بگیرد.
البته در این فاصله فدراسیون تنیس روی میز همچنان سوابق مربیان و ورزشکاران برتر چینی را به منظور همراهی و هدایت تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران ادامه می دهد تا حتی الامکان بتوانند از حضور یک مربی خوب چینی برای ارتقا سطح دانش مربیان و ورزشکاران و همچنین ارتقای وضعیت فنی کمپ های تمرینی کشور استفاده کنند.
لیو سای مربی چینی تنیس روی میز که امروز وارد تهران شد، پیشتر، به عنوان یک تنیس باز پنج سال عضو تیم منتخب بزرگسالان استان شاندونگ بوده و کسب مقام چهارم تیمی (2002 ) و شانزدهم انفرادی در(2002 )و مقام تیمی (2005) چین را در اختیار دارد و بین سال های 2008 تا 2010 حضور در تنیس لیگ برتر کشور اسپانیا را نیز در کارنامه دارد.
این مربی چینی چهار سال نیز سابقه مربیگری تیم های منتخب استان شاندونگ چین را به عهده داشته و توانسته است چند مقام قهرمانی و نایب قهرمانی را در فاصله سال های 2011 تا 2014 را برای رده بزرگسالاان ، جوانان و نو جوانان این استان کسب کند.
زنان ایران در 2012لندن و 2016 برزیل با ندا شهسواری شانس حضور در المپیک را به دست آورده اند.

 

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر