کد خبر: 7735
A
امثال سجاد تنها در بین هندبالی‌ها شناخته شده هستند

نصرتی: شکستن ناخن یک فوتبالیست بازتاب گسترده‌ای دارد، آقای گل شدن استکی در هندبال اروپا نه

ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: شکستن ناخن یک بازیکن فوتبال در رسانه‌ها و جامعه بزرگ می‌شود ولی درخشش یک بازیکن هندبال در بالاترین سطح جهان بازتابی ندارد.

نصرتی: شکستن ناخن یک فوتبالیست بازتاب گسترده‌ای دارد، آقای گل شدن استکی در هندبال اروپا نه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، شاهو نصرتی با اشاره به عملکرد برادران استکی و علیرضا موسوی در تیم دینامو بخارست رومانی در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: لیگ قهرمانان اروپا در رشته هندبال در بالاترین سطح برگزار می‌شود و حتی می‌توان ادعا کرد که این مسابقات نسبت به جام جهانی و المپیک از سطح بالاتری برخوردار است. همانطور که لیگ قهرمانان اروپا در رشته فوتبال بسیار با کیفیت است در هندبال نیز این موضوع صدق می‌کند.

وی گفت: یک ماه است که در رومانی حاضر شده‌ام و در تیم استوا بازی می‌کنم و از نزدیک می‌بینم که هندبال در اروپا چه کیفیتی دارد. این موضوع زمانی مهم‌تر می‌شود که سجاد استکی از ایران در لیگی با این کیفیت آقای گل می‌شود و در اروپا نیز این موضوع بازتاب بسیاری دارد اما متاسفانه در ایران به این موضوع توجه نشده است.

لژیونر هندبال کشورمان تصریح کرد: شکستن ناخن یک بازیکن فوتبال در رسانه‌ها چنان بازتابی دارد که تا مدت‌ها افکار عمومی را درگیر خود می‌کند ولی سایر رشته‌ها محروم هستند و درخشش یک بازیکن هندبال در این سطح از جهان بازتابی ندارد و به جز خانواده هندبال کسی امثال سجاد استکی را نمی‌شناسند. در ایران تنها فوتبال مورد توجه مردم است اما در اروپا مردم همه رشته‌ها را می‌شناسند.

نصرتی یادآور شد: در اروپا عملکرد سجاد و الله‌کرم استکی و علیرضا موسوی در لیگ قهرمانان اروپا بازتاب بسیاری داشته و مردم در مورد عملکرد آنها صحبت می‌کنند و در رومانی نیز طرفداران زیادی دارند. در کل امروز دید اروپا نسبت به هندبالیست‌های ایرانی تغییر کرده و این موضوع ما را برای حضور بیشتر بازیکنان ایرانی در اروپا امیدوار می‌کند و برای آینده هندبال کشورمان مفید است. هندبال ایران امروز لژیونرهای زیادی دارد که باید در داخل کشور نیز مورد توجه قرار گیرند.

منبع:تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر