کد خبر: 8903
A

جوانان ایران در انتظار جام جهانی

در ماه های پیش رو جام جهانی زیر 20 سال مهمترین اتفاق فوتبالی کشور است.

جوانان ایران در انتظار جام جهانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، این مسابقات از 20 می 2017 تا 11 ژوئن 2017 در شش شهر کره جنوبی برگزار می شود. با حضور 24 تیم از سراسر جهان که نمایندگان آسیا در این آوردگاه جهانی علاوه بر کره جنوبی میزبان تیم های ژاپن - عربستان – ایران و ویتنام هستند. 

 

باشگاه های شاخص دنیا از جمله تیم هایی که به جوان ها بازی می دهند و بعد با فروش آنها به سود قابل توجهی دست می یابند بی شک این بازی ها را رصد خواهند کرد. این رصد کردن با دیدن فیلم بازی ها نخواهد بود. می توانید در جریان برگزاری بازی ها در شش شهرکره جنوبی مدیر استعداد یابی باشگاه های مهم اروپایی را ببیند که به تماشای بازی ها خواهند نشست. 

 

بازی های خوب تیم ملی جوانان در این بازی ها می تواند به ترانسفر چند بازیکن منجر شود. از تیم ملی جوانان گذتشه علیرضا جهانبخش، سعید عزت الهی و سردار آزمون به تیم های اروپایی رفته اند و این در حالی بود که تیم سابق به جام جهانی صعود نکرده بود اما تیم ملی جوانان فعلی بعد از 16 سال به دوری ایران از جام جهانی پایان داد. ضمن اینکه این تیم قرار است بعد از پشت سر گذشتن این بازی ها در مسابقات آسیایی جاکارتا در سال 2018 شرکت کند و در ادامه مهیای حضور در مقدماتی المپیک در سال 2019 شود. 

 

 

تیمی که بعد از 16 سال به حسرت حضور ایران در جام جهانی پایان داد بی شک با حمایت کافی و وافی می تواند دروازه های المپیک را هم به روی خود باز کند و از همه مهمتر پشتوانه خوبی برای تیم کی روش شود. 

 

جام جهانی زیر 20 سال در مرحله ابتدایی با حضور 6 گروه و در هر گروه 4 تیم برگزار می شود. تیم های اول و دوم به انضام چهار تیم سوم موفق تر بین 6 تیم مجموعا 16 تیم به مرحله یک هشتم نهایی و حذفی صعود خواهند کرد. قرعه کشی بازی ها هم  25 اسفند در کره جنوبی برگزار می شود.

 

 

تیم ملی جوانان بعد از بازگشت از بحرین و حضور در تورنمنت کره جنوبی ترجیح داده در ماه جاری به بازیکنان اجازه حضور در تیم های باشگاهی را بدهد و قرار است از دی ماه برای حضور شایسته در جام جهانی استارت بزند. طبیعتا در ماه های کم باقی مانده تا شروع بازی ها بازی دادن به این جوان ها در ترکیب تیم های لیگ برتری و هم چنین برپایی اردوی تدارکاتی اروپایی و بازی با تیم های شاخص می تواند کمک شایانی به جوانان ایرانی برای شناختن نقاط ضعف و هم چنین رسیدن به خود باوری بکند. 

 

در روزهای اخیر تصویر جام جهانی زیر 20 سال هم منتشر شده و در مراسم قرعه کشی نمایش داده خواهد شد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر