کد خبر: 9684
A

تصمیم خطیبی برای ورود به انتخابات شورای شهر

تب حضور ورزشی ها و فوتبالی ها فقط در هنر داغ نیست. آنها هم چنان علاقمند به ورود به عرصه سیاسی هستند.

تصمیم خطیبی برای ورود به انتخابات شورای شهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، چهره جدید الورود به عرصه سیاست از فوتبالی ها کسی نیست جزء رسول خطیبی. مربی ای که زمینه ساز حضور گسترش فولاد و ماشین سازی در لیگ برتر بوده و در هر سه تیم تبریزی مربیگری کرده.

رسول خطیبی بعد از جدایی از ماشین سازی که زیر نظر شهرداری و شواری شهر تبریز اداره می شود در نشستی که با مدیران شهرداری و شورای شهر داشت با یک پیشنهاد جالب مواجه شد. ورود به عرصه سیاست!

رسول خطیبی از این پیشنهاد استقبال کرده و فکر می کند با جایگاه مردمی که دارد حتما در انتخابات پیش روی شورای شهر تبریز رای خواهد آورد. اگر چه رسول خطیبی در لیگ برتر نتوانست راه خود را با گسترش فولاد، تراکتورسازی و در ادامه ماشین سازی ادامه دهد اما با هدایت دو تیم ماشین سازی و گسترش فولاد از دسته اول به لیگ برتر دست بکار بزرگی زده است و به همین خاطر از محبوبیت خاصی نزد اهالی ورزش در شهر تبریز برخوردار است.

اما در شهر تبریز، پیش تر شاهد حضور ورزشی ها در عرصه سیاست بوده ایم که از جمله آنها می توانیم به سردار جعفری مدیرعامل اسبق تراکتورسازی و سعید حاجی زاده مجری و گزارشگر ورزشی شهر تبریز اشاره کنیم که تجربه های موفقی در این زمینه و حضور در شورای شهر داشته اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر