کد خبر: 177273
A
۲۶ سال پیش چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از اشتباه خواندن سوره شمس توسط آیت‌الله خامنه‌ای در نماز عید فطر

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۹ بهمن سال ۱۳۷۶، اشتباه خواندن سوره شمس توسط آیت‌الله خامنه‌ای در نماز عید فطر و رایزنی با صدا و سیما برای اصلاح این قسمت را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از اشتباه خواندن سوره شمس توسط آیت‌الله خامنه‌ای در نماز عید فطر

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۹ بهمن سال ۱۳۷۶، اشتباه خواندن سوره شمس توسط آیت‌الله خامنه‌ای در نماز عید فطر و رایزنی با صدا و سیما برای اصلاح این قسمت را روایت کرده است.

بنابر گزارش دیده‌بان ایران، مرحوم هاشمی رفسنجانی نوشته است:

عفت برای نماز عید فطر به مصلای تهران رفت. من نماز عید را در خانه خواندم و برنامه نماز عید را از تلویزیون دیدم. آیت الله خامنه ای در هنگام قرائت سوره شمس کلمه ای را قرائت نکردند لابد انعکاس خواهد داشت بعدا در دفتر ایشان آقای ناطق نوری که در صف اول نماز بود گفت با صدای بلند (فدمدم علیهم ربهم بذنبهم فسواها) خواسته ایشان را متوجه کند ولی ایشان متوجه نشده اند قرار شد به صداوسیما بگویند به نحوی اصلاح کنند. به دفتر آیت الله خامنه ای برای مراسم تبریک عید رفتم آقای خاتمی رئیس جمهور تبریک گفت و آیت الله خامنه ای صحبت کوتاهی کردند مجموع دو صحبت فقط یک ربع ساعت شد. امروز آیت الله خامنه ای خطبه ها را هم خیلی مختصر خواندند و چه عجیب؟!!

به دفترم رفتم به پاسداران دفترمان هر یک، دو هزار تومان عیدی دادم آقای سیدمحمود دعایی  و بچه هایشان آمدند آنها هم عیدی گرفتند. 

عصر فائزه و بچه هایش آمدند دکتر حمید لاهوتی همسر فائزه هم برنامه کارخانه ای را که در سیرجان دارند توضیح داد ۱۰ درصد سهم دارد کیسه های نایلونی و اسفنجی از مواد داخلی تولید می کند کارخانه دوم‌ را بای بک کرده اند که بخشی از محصول را می دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر