کد خبر: 178307
A

ورود سامانه بارشی جدید به کشور

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید به کشور و تقویت آن طی روز یکشنبه خبر داد.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ صادق ضیائیان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: تا روز شنبه در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و طی ۲ روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

وی افزود: بعد از ظهر شنبه سامانه بارشی جنوب غرب کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد و در استان‌های کردستان، کرمانشاه و نیمه‌شمالی ایلام، بارش پراکنده رخ می‌دهد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: یکشنبه سامانه بارشی ضمن تقویت علاوه بر استان‌های مذکور در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و نیمه غربی فارس نیز فعال خواهد بود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد، با بیشینه ۱۴ و کمینه ۱ درجه سانتی‌گراد است و روز پنجشنبه، آسمان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه ۱۶ و کمینه ۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایمنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر