کد خبر: 184306
A

ضرب و جرح یک روحانی توسط جوان ۲۰ ساله در فردوسیه شهریار

نیروی انتظامی غرب استان تهران خبر از درگیری یک جوان ۲۰ ساله با یک روحانی در فردوسیه شهریار داده است که در این درگیری روحانی ضرب و جرح شده و در کمتر از یک ساعت جوان ۲۰ ساله شناسایی و دستگیر گردید، روحانی مورد ضرب و جرح از شکایت خود گذشته است اما به دلیل جنبه عمومی جرمی که اعلام کردند با صدور قرار قانونی این جوان روانه زندان شده است.

ضرب و جرح یک روحانی توسط جوان ۲۰ ساله در فردوسیه شهریار

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ "کیانوش نورمحمدی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ضرب و جرح یک روحانی در مراسم شب قدر بیست و یکم رمضان در فردوسیه شهریار،  بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار، تصریح کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش، رئیس کلانتری 20 فردوسیه در محل حاضر و پس از اقدامات اولیه، شناسایی متهم در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی در کمتر از یک ساعت، ضارب روحانی فردوسیه شهریار دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ نورمحمدی، افزود: متهم جوان 20 ساله به جرم خود اعتراف کرد اما روحانی که مورد ضرب و جرح و اهانت قرار گرفته بود از حق خود مبنی بر شکایت از وی گذشت کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار اظهار داشت: با توجه به جنبه عمومی جرم و جلوگیری از تکرار چنین مواردی پس از تشکیل پرونده، متهم به مرجع قضائی معرفی شد و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر