کد خبر: 176736
A

کانون تبلیغاتی آسانگار و اتاق اصناف تهران تفاهم نامه امضا کردند

کانون تبلیغاتی آسانگار و اتاق اصناف تهران تفاهم نامه‌ای در خصوص توسعه همکاری‌‌های مشترک در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات امضا کردند.

کانون تبلیغاتی آسانگار و اتاق اصناف تهران تفاهم نامه امضا کردند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کانون تبلیغاتی آسانگار و اتاق اصناف تهران  تفاهم نامه‌ای در خصوص  توسعه همکاری‌‌های مشترک در حوزه  اطلاع‌رسانی و تبلیغات امضا کردند.

در مراسمی که در اتاق اصناف تهران برگزار شد،  حامد جمالی، مدیرعامل کانون تبلیغاتی آسانگار و آقای ابولحسنی نایب رییس اول اتاق اصناف تهران تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه انجام امور تبلیغاتی و روابط عمومی را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر گردید به منظور حمایت اقتصادی از اصناف و اتحادیه‌ها ، مجموعه آسانگار، از بستر تبلیغات محیطی خود در شهر تهران به مدت 10 الی 15 روز، ظرفیت ویژه ای را به صورت رایگان برای اعضای منتخب از سوی اتاق اصناف تخصیص دهد.

علاوه بر امکان ارائه فضاهای تبلیغاتی به ویژه در مترو تهران، بیلبوردها و فروشگاه‌های زنجیره ای از سوی کانون تبلیغاتی آسانگار به اعضای منتخب این اتاق، امکان بهره‌مندی از فضاهای اطلاع رسانی و تبلیغات اتاق اصناف نیز فراهم شد.

همچنین هر دو طرف بر انجام همکاری‌های بیشتر در زمینه فضاهای تبلیغاتی و رسانه‌ای خود تاکید کردند.

حامد جمالی، مدیر عامل کانون تبلیغاتی آسانگار ضمن اظهار خرسندی از این همکاری، آمادگی کامل این کانون را در حمایت از اعضای اتاق اصناف تهران درانجام تبلیغات محیطی موثر اعلام کرد.

این تفاهم نامه نخستین تفاهم نامه میان کانون تبلیغاتی آسانگار و اتاق اصناف تهران است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر