کد خبر: 178309
A

مخالفت نتانیاهو با دیدار دو جانبه بلینکن و رییس ستاد ارتش اسراییل

رسانه‌های عبری از مخالفت نتانیاهو با دیدار دوجانبه بلینکن و رییس ستاد ارتش این رژیم برای اطلاع از ارزیابی امنیتی جنگ غزه خبر دادند.

مخالفت نتانیاهو با دیدار دو جانبه بلینکن و رییس ستاد ارتش اسراییل

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا در چارچوب سفر دوره‌ای به منطقه و پس از قطر وارد سرزمین‌های اشغالی شد تا با مقامات رژیم اسرائیل دیدار و با آن‌ها درباره تازه‌ترین تحولات جنگ با غزه بحث و تبادل‌نظر کند.

رسانه‌های رژیم اسرائیل ضمن اعلام این خبر افزودند که بلینکن در اقدامی غیرمعمول، ملاقات خصوصی امنیتی با هرتزی هالیوی، رییس ستاد ارتش اسرائیل، بدون حضور وزرا و خارج از چارچوب کابینه را خواستار شد ولی دفتر نتانیاهو درخواست بلینکن را برای دیدار خصوصی با هالیوی رد کرد.

روزنامه اسرائیلی، اسرائیل الیوم، هم نوشت که بنیامین نتانیاهو با درخواست آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا برای به آگاهی یافتن از ارزیابی امنیتی جنگ غزه در دیدار دوجانبه با هرتزی هالیوی، رییس ستاد ارتش اسرائیل مخالفت کرد.

به نوشته این روزنامه، دفتر نتانیاهو تاکید کرد که بررسی و ارزیابی امنیتی جنگ غزه مانند گذشته با حضور اعضای کابینه جنگ انجام خواهد شد.

وزیر امور خارجه امریکا در نخستین ایستگاه سفر دوره‌ای به خاورمیانه وارد عربستان سعودی و پس از رایزنی با مقامات این کشور درباره تحولات منطقه به‌ویژه جنگ غزه به قطر رفت.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر