کد خبر: 175781
A
۲۶ سال پیش چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از جمع کردن امضا توسط روحانی به نفع خاتمی

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۲۵ دی ۱۳۷۶ جمع کردن امضا توسط روحانی به نفع خاتمی را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از جمع کردن امضا توسط روحانی به نفع خاتمی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز  ۲۵ دی ۱۳۷۶ جمع کردن امضا توسط روحانی به نفع خاتمی را روایت کرده است.

بنابر گزارش دیده‌بان ایران مرحوم هاشمی رفسنجانی نوشته است:

...افطار آقای علی اکبر ناطق نوری رئیس مجلس در منزل میهمانم بودند. دو ساعتی با هم درباره مسائل مهم کشور، مشکلات بودجه در سال آینده و مشکلات رهبری را که با برخورد با دفترشان و بعضی تصمیمات باعث فاصله گرفتن ایشان از مردم میانه - اقشار متوسط - و افکار عمومی می‌شود و عملا ولایت فقیه در مخاطره قرار می گیرد و مشکلات انتخابات آینده مجلس ششم که با سیاست فعلی جهت افکار عمومی در جهت رهبری و نظام نیست صحبت کردیم.

آقای ناطق اطلاع داد که امروز در مجلس در مقابل نمایندگانی که برای حمایت از رئیس جمهور امضاء جمع می کردند جمع دیگری از نمایندگان برای تایید نظرات رهبری در مقابل آمریکا امضاء جمع می کردند که شاید باعث شود هر دو را مسکوت گذارند. 

گفت خودش بخاطر گله ای که از بعضی ها دارد بنا ندارد در انتخابات آینده مجلس ششم شرکت کند. 

آقای ناطق فکر می کند که آقای حسن روحانی جریان امضای نامه نمایندگان به نفع آقای خاتمی را اداره می کند و به پیشنهاد همکاری با ایشان برای فعال و هماهنگ کردن دو جناح راست و میانه نظر مساعدی ندارد. 

گفت چند بار خواسته با رهبری مسائل مهم فوق را در میان بگذارد ولی ایشان راه نداده اند و بحث را بسته اند. از من‌ انتظار دارد پیگیری کنم.

خبر داده شد که رهبری بناست فردا نماز جمعه را اقامه کنند ضمن حفظ حیثیت آقای خاتمی، برخورد شدیدی با آمریکا و مساله مذاکره و رابطه با آمریکا داشته باشند‌.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر