کد خبر: 178758
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۲بهمن ۱۳۵۶؛

اختلاس ۱۹ میلیون تومانی در بانک صادرات

صفحه اول روزنامه اطلاعات یا درحقیقت آخرین شماره منتشر شده در روز ۲۲ بهمن ۴۴ سال قبل امروز در سال ۱۳۵۶ که در ۲۸ صفحه و به قیمت ۱۰ ریال منتشر شده بود دو تیتر قابل توجه دارد یکی درباره افزایش ۲ ریالی قیمت بنزین از اولین روز سال آینده که قیمت بنزین سوپر به لیتری ۱۲ و بنزین معمولی به لیتری ۱۰ ریال افزایش پیدا می کرد و دیگری خبری از اختلاس در بانک صادرات! که متن کامل این خبر را با هم مروری دوباره میکنیم.

اختلاس ۱۹ میلیون تومانی در بانک صادرات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صفحه اول روزنامه اطلاعات یا درحقیقت آخرین شماره منتشر شده در روز ۲۲ بهمن ۴۴ سال قبل امروز در سال ۱۳۵۶ که در ۲۸ صفحه و به قیمت ۱۰ ریال منتشر شده بود دو تیتر قابل توجه دارد یکی درباره افزایش ۲ ریالی قیمت بنزین از اولین روز سال آینده که قیمت بنزین سوپر به لیتری ۱۲ و بنزین معمولی به لیتری ۱۰ ریال افزایش پیدا می کرد و دیگری خبری از اختلاس در بانک صادرات! که متن کامل این خبر را با هم مروری دوباره میکنیم.

IMG_20240211_161826_216

 رییس بانک صادرات شعبه خیابان زرتشت با همکاری چند تن از کارمندان بانک ۱۹ میلیون تومان از بانک اختلاس کرد. بر اساس شکایت بانک صادرات که به دادسرای تهران تسلیم شده است از چندی قبل رئیس بانک صادرات شعبه زرتشت با صدور چکهای مختلف با همکاری چند تن از کارمندان خود مبلغ ۱۹۰ میلیون ریال از پولهای بانک را بدون مجوز قانونی برداشت میکرد.

IMG_20240211_161826_645

بدنبال یک بازرسی که توسط حسابرسان بانک انجام گرفت. ماجرا فاش شد و شکایتی از طرف بانک به دادستان تهران تسلیم شد. تحقیق درباره اتهام و روشت شدن نحوه برداشت ۱۹ میلیون تومان توسط ماموران اداره اگاهی و همچنین بازرس دادسرای تهران ادامه دارد.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر