کد خبر: 178755
A
۳۱ سال پیش در چنین روزی؛

خاطره هاشمی رفسنجانی از سفر به جزیره کیش و قایق سواری در روز ۲۲ بهمن

هاشمی رفسنجانی در خاطرات پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۷۱ خود نوشت: با هلی کوپتر به فرودگاه مهر آباد رفتم همراهان خودشان را رسانده بودند. به سوی کیش پرواز کردیم‌‌ ساعت یک بعد از ظهر وارد جزیره کیش شدیم مقداری در پاویون با مدیران کیش نشستیم توضیحات کارها را شنیدیم بعد از ناهار و استراحت لب دریا قدم زدم و با مهدی سوار قایق پدالی شدیم.

خاطره هاشمی رفسنجانی از سفر به جزیره کیش و قایق سواری در روز ۲۲ بهمن

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۷۱ خود نوشت: چمدانم‌‌ را برای سفر بستم‌. با بچه ها برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به سوی میدان آزادی رفتیم. نزدیک میدان‌ پیاده شدم و چند صد متری با مردم پیاده روی کردم. مردم از حضورم در میانشان خیلی خوشحال شدند و تا حدودی نظم‌ را مراعات کردند. ولی شدن احساساتشان گاهی صحنه را غیر قابل کنترل می کرد. از بالای جایگاه در میان احساسات فوق العاده مردم برایشان سخنرانی کردم. جمعیت بیش از انتظار بود.

با هلی کوپتر به فرودگاه مهر آباد رفتم همراهان خودشان را رسانده بودند. به سوی کیش پرواز کردیم‌‌ ساعت یک بعد از ظهر وارد جزیره کیش شدیم مقداری در پاویون با مدیران کیش نشستیم توضیحات کارها را شنیدیم بعد از ناهار و استراحت لب دریا قدم زدم و با مهدی سوار قایق پدالی شدیم. سرشب به رستوران درخت سبز رفتیم و شام‌ را دسته جمعی خوردیم. گزارش‌ها را دیدم مقداری هم تلویزیون را دیدم دو کانال از امارات دیده می‌شود یکی بیشتر مسابقه شترسواری بود...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر