کد خبر: 182337
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۵۵؛

توزیع ماهی شمال در تهران و شهرستان‌ها

بسیج هزار نفر برای کمک به مسافران نوروزی از صبح فردا تا پانزدهم فروردین سال آینده با ۴۰۰ آمبولانس مجهز به کمک‌های اولیه و ۷۷۵ تکنسین و ۱۹ درمانگاه سیار و ۳۵۰ خودرو سپاه بهداشت در ۷۰۰ پایگاه سراسر کشور و در تمام مدت ۲۴ ساعته به همراه ۷ توصیه مهم به مسافران نوروزی خبر مهم شماره ۴۷ سال قبل امروز سه شنبه ۲۴ اسفند سال ۱۳۵۵ روزنامه ۳۶ صفحه ای اطلاعات است.

توزیع ماهی شمال در تهران و شهرستان‌ها

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بسیج هزار نفر برای کمک به مسافران نوروزی از صبح فردا تا پانزدهم فروردین سال آینده با ۴۰۰ آمبولانس مجهز به کمک‌های اولیه و ۷۷۵ تکنسین و ۱۹ درمانگاه سیار و ۳۵۰ خودرو سپاه بهداشت در ۷۰۰ پایگاه سراسر کشور و در تمام مدت ۲۴ ساعته به همراه ۷ توصیه مهم به مسافران نوروزی خبر مهم شماره ۴۷ سال قبل امروز سه شنبه ۲۴ اسفند سال ۱۳۵۵ روزنامه ۳۶ صفحه ای اطلاعات است. از سوی دیگر استقبال و مشایعتها در فرودگاه و راه آهن نیز بعلت تراکم جمعیت ممنوع اعلام شده‌ است.

IMG_20240314_070036_002

این روزنامه همچنین در تیتری درشت تر از افزایش نرخ مکالمه تلفن به ۳ ریال خبر داده و اینکه آبونمان تلفن هم از ۸۰ ریال به ۱۵۰ ریال تغییر پیدا کرده است. نرخ مکالمه با شهرستان‌ها نیز بالا رفته است. این روزنامه همچنین از کوتاه شدن نوبت تحویل اتومبیل پیکان با چاپ اطلاعیه شرکت ایران ناسیونال خبر داده و اسامی ۲۶۶۲ نفر از برندگان آپارتمانهای بانک رهنی را نیز منتشر کرده است.

روزنامه را ورق زده به صفحه سوم آن می رویم به خبری از شرکت شیلات شمال درباره توزیع ماهی شمال در تهران و شهرستان‌ها برمی خوریم که متن خبر فوق به شرح زیر می باشد؛

شیلات شمال از امروز توزیع ۱۵۰ تن ماهی سفید و ۳۵۰ تن ماهی کفال و کپور را توسط فروشگاه‌های شهر و روستا در تهران آغاز کرد‌. انواع ماهی شمال در ۱۲۰ فروشگاه شهر و روستا به قیمت دولتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد و سهمیه شرکت‌های تعاونی مصرف وزارتخانه ها و موسسات دولتی و بخش خصوصی نیز جداگانه داده می‌شود.

IMG_20240314_070036_752

شرکت شیلات شمال اعلام داشت که در سهمیه شرکت‌های تعاونی بخش خصوصی ۲۵۰ تن ماهی کفال و کپور و ۵۰ تن ماهی سفید قرار داده شده است.

همچنین اعلام‌ گردید که سهمیه استان‌های کشور بجز مناطق جنوبی که ماهی شیلات جنوب استفاده خواهند کرد نیز ۵۰ تن ماهی سفید و ۵۰۰ تن کفال و کپور می باشد که بتدریج بوسیله ماشینهای سردخانه شیلات شمال ارسال می‌گردد.

در بسته بندی شیلات شمال سهم اهالی استان‌های گیلان و مازندران از سهمیه سایر استان‌ها مجزا شده است و تا شب عید ۱۵۰ تن ماهی سفید و ۵۰۰ تن کفال و کپور نیز در استان‌های مذکور توزیع می گردد.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر