کد خبر: 174880
A

توضیح زیباکلام درباره اعلام جرم دادستانی

زیباکلام در واکنش به اعلام جرم دادستانی درباره اظهاراتش در مورد اسرائیل گفت: پس از حادثه تروریستی کرمان، گفتم بمب گذاری در کرمان نه کار جمهوری اسلامی ونه کار اسرائیل.

توضیح زیباکلام درباره اعلام جرم دادستانی

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صادق زیباکلام در واکنش به اعلام جرم دادستانی درباره اظهاراتش در مورد اسرائیل گفت: پس از حادثه تروریستی کرمان، تلویزیون آمریکا با من و دکتر سعید قاسمی نژاد که مقیم آمریکا هستند یک گفتگوی نیم ساعته انجام می‌دهد. من در بخشی از عرایضم گفتم آن بمب گذاری نه آنگونه که بسیاری از مخالفین نظام در فضای مجازی انگشت اتهام را به سمت جمهوری اسلامی نشانه رفته اند، نه کار جمهوری اسلامی می‌توانسته باشد و نه متقابلا کار آمریکا و اسرائیل.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیلی ها در عملیات تروریستی در کشورهای دیگر فله‌ای دست به کشتار نمی‌زنند و هدف را فقط نشانه می‌روند.البته کشتار مردم غزه با هیچ اصول اخلاقی و انسانی مطابقت ندارد.

بنابر گزارش دیده بان ایران, زیباکلام خاطر نشان کرد: در مورد ایران هم گفتم، همه آنچه مخالفین نظام می‌گویند که کار خود ایران بوده، براساس بغض و کینه شان است ونه از روی منطق و دلیل. ایران چه نفعی داشته که خواسته باشد آن بمب گذاری را انجام دهد.

اینها عمده مطالب بنده در آن گفتگو بوده که باعث شکایت دادستان و حملات صدا و سیما شده است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر