کد خبر: 249853
A

نماوا و راهی تازه در سرگرمی انتقادی با "نیمه شب"

مریم مستعلی(فعال دیجیتال مارکتینگ) نوشت : خیلی جالب است که با وجود اینکه امیرحسین قیاسی برنامه هایی لوباجت در تولید ارائه می‌کند ولی با حمایت پلتفرم نماوا توانسته به جایی برسد که نه فقط به جز برنامه نیمه شب، برنامه هایی مثل پامپ و رباط صلیبی را در یوتیوب و شیدا داشته باشد بلکه همچنان تکه های برنامه نیمه شب است که گوگل را ترکانده... در موفقیت امیرحسین قیاسی و نیمه شب بیش از همه باید از برنامه ریزی پلتفرم نماوا یاد کرد. به هر حال قیاسی قبلا با پلتفرم تماشاخانه هم کار کرده بود ولی هیچ پیوست رسانه ای برای وایرال محتواهای خود ندید اما در نماوا به واسطه حضور اتاق فکری که بیش از شوآف به دنبال ارائه محصول برای مخاطب هدف هستند نیمه شب خیلی زود به بار نشست.

نماوا و راهی تازه در سرگرمی انتقادی با "نیمه شب"

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مریم مستعلی(فعال دیجیتال مارکتینگ) نوشت : خیلی جالب است که با وجود اینکه امیرحسین قیاسی برنامه هایی لوباجت در تولید ارائه می‌کند ولی با حمایت پلتفرم نماوا توانسته به جایی برسد که نه فقط به جز برنامه نیمه شب، برنامه هایی مثل پامپ و رباط صلیبی را در یوتیوب و شیدا داشته باشد بلکه همچنان تکه های برنامه نیمه شب است که گوگل را ترکانده...

در موفقیت امیرحسین قیاسی و نیمه شب بیش از همه باید از برنامه ریزی پلتفرم نماوا یاد کرد. به هر حال قیاسی قبلا با پلتفرم تماشاخانه هم کار کرده بود ولی هیچ پیوست رسانه ای برای وایرال محتواهای خود ندید اما در نماوا به واسطه حضور اتاق فکری که بیش از شوآف به دنبال ارائه محصول برای مخاطب هدف هستند نیمه شب خیلی زود به بار نشست.

دقت کنید که پلتفرم های رقیب در حال کلی هزینه هستند برای تولید سریال‌های پر از کله-سلبریتی- ولی نماوا، کنداکتور سه ماه اخیر خود را با سه محتوای ژنریک کیفی پیش برد؛ پرچهره ترین رئالیتی مافیایی-الکلاسیکو-، اولین و احتمالا آخرین اقتباس از رمان سووشون-سریال سووشون و همین برنامه طنز انتقادی سرگرم‌کننده‌ی نیمه شب امیرحسین قیاسی.

دقت هم که کنیم می بینیم نماوا برای هر سه محتوا، بسته رسانه ای هدفمند در فضاهایی که مخاطب هست تدارک دیده و همین می‌شود که ضریب تولید محتوا اعم از نقد و نظر و تحلیل برای سریال سووشون حداقل سه برابر کل محتواهای سریال‌های دیگر است و از این حیث فقط سریال وحشی است که به سووشون تنه می‌زند یا حجم مخاطب و کامنت حول الکلاسیکو، حدود دو برابر و نیم تمام رئالیتی های مافیایی دیگر است.

همین حالا که قیاسی دو برنامه دیگر هم دارد ولی باز این نیمه شب است که مرتب وایرال میشود و مرتب تکه هایی از آن در فضاهای اجتماعی می‌چرخد و حتی کار به جایی می‌رسد که مجریان تلویزیونی برای وایرال شدن، سعی می‌کنند متلکی روانه نیمه شب و قیاسی کنند!

نماوا با نیمه شب راهی تازه را در فضای وی‌او‌دی گشوده و نشان داده که تولید برنامه سرگرم کننده فقط به استفاده از چهره بستگی ندارد و اتفاقا مخاطب امروز می‌خواهد افراد جدید ولی بااستعدادی را ببیند که با حفظ نسبی اخلاقیات، هم نقد می‌کنند و هم سرگرم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر