سردار اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که اگر مسئولان بهدرستی تدبیر کنند، بازگشت تحریمهای سازمان ملل تاثیر خاصی بر شرایط اقتصادی کشورمان نخواهد گذاشت، به دیدهبان ایران گفت: تروئیکای اروپایی که به تعهداتشان ذیل توافق برجام عمل نکردهاند، بدهکار ملت ایران هستند، اما امروز ژست طلبکارانه میگیرند. به امید خدا، مردم ما حتما این توطئه طرفهای غربی یعنی مکانیسم ماشه را خنثی میکنند و با اتحاد و یکپارچگی، این مساله را پشت سر خواهند گذاشت. / ایران مثل قطر نیست…