سخنگوی دولت گفت : در انتهای دولت اسبق کشور به این مرحلهای رسید که شرکتی فعال شده بود که گاز را برای مواقع پرمصرف ذخیره میکرد ولی دولت سابق آن را تعطیل کرد. دولت سیزدهم سعی میکند که ظرفیت هایی که دولت سابق آنها را تعطیل کرد، فعال کند که یکی از آنها همین ذخیره گاز است. البته ما باید برای مصرف گاز نیز سیاستگذاری کنیم که مدیریت شود.