استانداری یزد از شهروندان درخواست کرد از تردد غیرضروری در سطح شهر، معابر و جادهها پرهیز کنند. همچنین به شهروندان ساکن در بافت تاریخی، تاکید شده برای ایمنی بیشتر تا فورا نسبت به ترک بافت اقدام و تا اطلاع ثانوی در حسینیه ها، تکایا و مساجد و ورزشگاههای بیرون از بافت تاریخی اقامت کنند.