قلب یک جوان مرگ مغزی شده برای نجات جان بیمار ۲۳ ساله، از یزد به تهران منتقل شد.
۸۷۵ مطلب
قلب یک جوان مرگ مغزی شده برای نجات جان بیمار ۲۳ ساله، از یزد به تهران منتقل شد.
؛ نماینده مجلس شدن گران است و برای راهیابی به ساختمان هرمی میدان بهارستان باید هزینههای هنگفتی از جیب پرداخت شود؛ البته منظور از «جیب» فقط جیب نماینده نیست بلکه میتوان برایشان جیبهای زیادی تصور کرد از اسپانسرهای مختلف تا دستهای حمایتی در پس پرده. راست و دروغ پای خودشان اما هستند بعضی از نمایندگان که میگویند مردم برای انکه آنها نماینده شان بشوند کمک مالی زیادی کردهاند.
رئیس شورای عالی استانها میگوید: علت بسیاری شکایتها از اعضای شورای شهر در طول دو سال اخیر، تسویه حساب سیاسی است.
نماینده یزد گفت: مجلس در حال ضعیف شدن است و وقتی مجل در حال ضعیف شدن است نمیتوانیم حرفی نزنیم.
اخبار منتشره در برخی کانالها، شبکهها و فضای مجازی یزد مبنی بر صدور رأی در ارتباط با پرونده اعزام ۲ فوتبالیست نوجوان استان که مرداد ماه سال ۹۷ در تفلیس پایتخت گرجستان غرق شدند، تکذیب و گفته شد، هنوز حکمی در این ارتباط صادر نشده است.
این روزها خبر ملاقات احمدینژاد و قالیباف با یکدیگر خبرساز شده است و بدیهی است که با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس در اسفندماه، شنیده شدن چنین خبری برای بسیاری شائبه انتخاباتی بودن این ملاقات را نیز پیش بکشد، مثلا اینکه قالیباف به دنبال سبد رای احمدینژاد برای پارلمان یازدهم میگردد.
ریخته گران: در دادگاه شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب، حکم اخلال در نظام اقتصادی کشور به دلیل تحصیل مال نامشروع و حبس به مدت ۱۵ سال صادر شد.
رییس پلیس فتای یزد گفت: مادر شوهر یزدی که با هدف انتقام گیری نسبت به هک کردن اطلاعات و سو استفاده از گوشی همراه عروسش اقدام کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
زرتشتیان همه ساله در روزهای ۲۴ تا ٢۶ خرداد از شهرهای مختلف کشور و بعضا کشورهای دیگر در زیارتگاه پیرسبز که در ۴۳ کیلومتری شرق اردکان در استان یزد واقع شده، گرد هم میآیند. در این مراسم که آیینی اجتماعی-مذهبی است، زرتشتیان ابتدا در محل زیارتگاه با روشن کردن شمع و عود و آتش به پرستش پروردگار یکتا و بیهمتا میپردازند، سپس در جمعهای چند نفره در فضای باز این زیارتگاه با یکدیگر دیدار و گفتوگو میکنند.
رییس سازمان ملی بهره وری ایران و دکتر محمدصالح اولیاء، رییس دانشگاه یزد امروز چهارشنبه ۲۳ خردادماه با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند. در این جلسه گزارشی از تعاملات فیمابین بر اساس توافقنامه سازمان ملی بهرهوری و دانشگاه یزد که در سال ۹۴ منعقد و در سال ۹۶ تجدید شده است اعلام شد و همچنین در خصوص اقدامات و عملکرد مرکز پژوهشی "کیفیت و بهرهوری در زیرساخت" دانشگاه یزد نیز بحث و گفت و گو شد.