کد خبر: 148547
A

رئیسی: بدخواهان نمی‌خواهند تمدنی نو به نام اسلام شکل بگیرد

رییس جمهور تاکید کرد که دشمن و بد خواهان دنبال این هستند که جامعه‌ای مبتنی بر عقلانیت، عدالت اخلاق و معنویت شکل بگیرد.

رئیسی: بدخواهان نمی‌خواهند تمدنی نو به نام اسلام شکل بگیرد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سید ابراهیم رییسی در مراسم تجدید میثاق هیئت دولت با بنیانگذار انقلاب اسلامی با تاکید بر برپایی جامعه‌ای مبتنی بر عقلانیت، عدالت اخلاق و معنویت از آن به عنوان امری یادکرد که هم باید به آن باور داشت و هم به صورت اجرایی آن را دنبال کرد.

وی افزود: دشمن و بد خواهان دنبال این هستند که این آرمان‌ها تحقق پیدا نکند نمی‌خواهند سخنی نو و تمدنی به اسم اسلام شکل بگیرد.

رئیس جمهوری در بخشی از سخنانش راه مصون‌سازی جوانان و جامعه را آشنایی با شخصیت امام و ابعاد انقلاب‌اسلامی برشمرد و گفت: باید برای آنهایی که امام راحل(ره) را ندیدند در جهاد تبیین، ابعاد شخصیتی ایشان به‌صورت هنرمندانه بیان شود.

رییسی اضافه کرد:امروز جامعه ما بیش از هر چیز نیازمند «امیدوار زندگی کردن» است ما که ظرفیت‌های کشور در حوزه نیروی انسانی کارآمد و همچنین ذخایر مادی و معنوی را میشناسیم معتقدیم آینده بسیار درخشان است.

وی گفت: جامعه‌اسلامی برخلاف همه کارشکنی‌ها به‌پیش خواهد رفت و تمدن نوین اسلامی را امری بسیار دست‌یافتنی می‌دانیم، هرکس با قلم یا اقدامش مردم را امیدوار کند در جهت راهبرد رهبری و نظام حرکت کرده و هرکس در مردم ایجاد یاس کند در جهت راهبرد دشمنان گام برداشته‌است.

منبع: همشهری آنلاین 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر