کد خبر: 149999
A

اعلام زمان واریز عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تهران با اشاره به رقم عیدی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: بنا بر اعلام دولت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی مبلغ یک میلیون و 800 هزار تومان در نظر گرفته شده است و علاوه بر این رقم نیز 500 هزار تومان برای عائله‌مندی و به‌ازای هر فرزند تحت تکفل 200 هزار تومان تحت عنوان عیدی واریز خواهد شد.

اعلام زمان واریز عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ نعمت‌ا… ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، پرداخت زودهنگام حقوق و عیدی بازنشستگان خبر داد و آن را یک اقدام بی‌سابقه نامید. آنطور که صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرده، علاوه بر یک میلیون و 800 هزار تومان، 500 هزار تومان نیز برای عائله‌مندی و به‌ازای هر فرزند تحت تکفل 200 هزار تومان تحت عنوان عیدی واریز کرده است. قبل از ترکی نیز مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده بود که میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی نیز یک میلیون و 800 هزار تومان است.

عیدی چه زمانی پرداخت می‌شود؟

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تهران در مورد زمان واریز عیدی بازنشستگان این سازمان، گفت: عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی از ۱۵ اسفند پرداخت خواهد شد.

علی دهقان‌کیا اضافه کرد: بر اساس اعلام آقای صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت عیدی بازنشستگان این سازمان از 15 اسفندماه‌ آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به رقم عیدی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: بنا بر اعلام دولت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی مبلغ یک میلیون و 800 هزار تومان در نظر گرفته شده است و علاوه بر این رقم نیز 500 هزار تومان برای عائله‌مندی و به‌ازای هر فرزند تحت تکفل 200 هزار تومان تحت عنوان عیدی واریز خواهد شد.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تهران گفت: همچنین حقوق اسفندماه بازنشستگان نیز در همان بازه زمانی اعلام‌شده (پرداخت از بیستم هر ماه براساس حروف الفباء) انجام خواهد شد.

دهقان‌کیا افزود: حقوق بازنشستگان بر اساس حروف الفبا پرداخت خواهد شد اما پرداخت عیدی به‌عکس خواهد بود، یعنی از آخر حروف الفبا به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر