کد خبر: 150045
A

فرمانده سپاه تهران: شکست رژیم صهیونیستی را در پادگان دوکوهه جشن خواهیم گرفت

سردار حسن زاده: امروز به یاد دوران دفاع مقدس، پادگان دوکوهه مملو از بچه‌های دهه‌های هفتاد، هشتاد و نود بود که با اشتیاق تمام برای میثاق با شهدا، بیعت با رهبر انقلاب، رزمندگان دفاع مقدس، مدافعان حرم در میدان صبح‌گاه حضور پیدا کردند و یاد و خاطره آن روزها را زنده نگه‌داشتند.

فرمانده سپاه تهران: شکست رژیم صهیونیستی را در پادگان دوکوهه جشن خواهیم گرفت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار حسن حسن زاده امروز چهارشنبه سوم اسفند ماه در مراسم گردهمایی پر شکوه و با نشاط چهار هزار نفر از طلایه داران راهیان نور و یادگاران لشکر ۲۷ محمدرسول الله(ص) که در میعاد گاه دوکوهه اندیمشک برگزار شد، اظهار کرد: امروز به یاد دوران دفاع مقدس، پادگان دوکوهه مملو از بچه‌های دهه های هفتاد، هشتاد و نود بود که با اشتیاق تمام برای میثاق با شهدا، بیعت با رهبر عزیز انقلاب، رزمندگان دفاع مقدس، مدافعان حرم در میدان صبحگاه حضور پیدا کردند و یاد و خاطره آن روزها را زنده نگه داشتند و با شهدا عهد بستند.

او گفت: این جمعیت حاضر آمده اند تا بگویند تا آخر پای پیمان خودشان ایستاده اند و تا تحقق تمام عیار چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از پا نمی نشینند و امروز با شهدا پیمان بسته اند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ در پایان با اشاره به وضعیت رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی، گفت: در آینده نزدیک شکست رژیم صهیونیستی را در پادگان دوکوهه جشن خواهیم گرفت.

لازم به ذکر است، پادگان دوکوهه در اندیمشک واقع شده و از دیر باز و در دوران هشت سال دفاع مقدس میعادگاه رزمندگان و محلی برای پشتیبانی جبهه های جنوب بود است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر