کد خبر: 151635
A

چرا مهدی قائدی به تیم ملی دعوت نشد؟

یکی از بازیکنانی که حضور او در اردوی تیم ملی قابل پیش بینی بود، مهدی قایدی بود اما امیر قلعه نویی تصمیمی غیر از این گرفت

چرا مهدی قائدی به تیم ملی دعوت نشد؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مهدی قایدی در آخرین بازی استقلال که در برابر فولاد برگزار شد، زننده گل دوم آبی‌ها بود. پیش از این همه در بازی‌های استقلال بارها و بارها خط دفاعی حریف را آزار داد و تا به اینجای کار گل‌های سرنوشت سازی برای استقلال زده است و پاس‌های گل‌های حیاتی به بازیکنان این تیم داده است.

یکی از بازیکنانی که حضور او در اردوی تیم ملی قابل پیش بینی بود، مهدی قایدی بود اما امیر قلعه نویی تصمیمی غیر از این گرفت و از استقلال تنها 3 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت کرد. عدم دعوت مهدی قایدی موجب انتقادهای شدیدی از امیر قلعه نویی از سوی تماشاگران استقلال به خصوص در فضای مجازی شد.

به نظر می‌رسد، در این پست امیر قلعه نویی به جای مهدی قایدی تصمیم به دعوت از شاگرد خودش گرفت. رضا شکاری که در تیم گل گهر سیرجان بازی می‌کند و البته یکی از بازیکنان خوب این تیم به حساب می‌آید و در خیلی از بازهای این فصل گل گهر گل زده است یا پاس گل داده است. جالب اینکه رضا شکاری و مهدی قایدی در تیم ملی جوانان با هم همبازی بودند و در جام جهانی کره جنوبی به اتفاق بازی کردند.

با وجود نمایش خوب رضا شکاری در ترکیب تیم گل گهر نه فقط طرفداران استقلال بلکه خیلی از اهالی و کارشناسان فوتبال تصور می‌کردند، مهدی قایدی با نمایش خوبی که در ترکیب استقلال داشت، به اردوی تیم ملی دعوت شود

منبع: خبرورزشی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر