کد خبر: 152896
A
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دستور رهبری مانند دستور پیامبر حجت و بر همه واجب است

سیدسعیدحسینی نماینده ولی فقیه در کاشان: رهبر معظم انقلاب اولی امر است و دستور ایشان به مانند دستور پیامبراکرم (ص) بر ما حجت و بر همه واجب است.

دستور رهبری مانند دستور پیامبر حجت و بر همه واجب است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان؛ پیش از ظهر امروز در دومین نشست فرهنگی مهاجرین افغانستانی مقیم منطقه کاشان، گفت: علمای شیعه و اهل سنت نقش دشمن را فراموش نکنند.

وی افزود: در انگلستان برخی که از سوی سرویس‌های جاسوسی انگلستان حمایت می‌شوند بالن‌هایی را به پرواز در می‌آورند که روی آن لعن برام المومنین، عایشه نوشته است.

نماینده، ولی فقیه در کاشان با اشاره به فتوای آیت الله خامنه ای مبنی براینکه توهین به نماد‌های اهل سنت حرام است، اظهار داشت: امروز توهین به نماد‌های اهل سنت از سوی شعیه لندنی با هدف اختلاف بین شیعه و سنی انجام می‌شود.

به گفته وی کسانی که به اهل بیت عصمت و طهارت توهین می‌کنند مزدور آمریکا و از سوی آمریکا حمایت می‌شوند و از اهل سنت نیستند و در پازل دشمن بازی می‌کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این فرمایش پیامبراکرم(ص) که من به کثرت امت خودم افتخار می‌کنم، اظهار داشت: ما مسلمانان در مقابل دشمن ید واحده هستیم، از این رو رهبر انقلاب اسلامی ایران رهبر همه مسلمانان و آزادیخوهان جهان است.

وی  گفت:  امروز رهبر معظم انقلاب درمسیر ظهورامام زمان(عج) قرار دارد و با ظهور خود جهان را پر از عدل و داد می‌کند، صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب برای تعجیل در ظهور است که در آن بر توجه و جدی گرفتن توصیه‌های هفتگانه «علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن، سبک زندگی» تأکید شده است.

به گفته وی «علم» نخستین توصیه رهبر معظم انقلاب است و تفاوتی بین شیعه و سنی ندارد، مسلمان باید متخصص و به تحصیلات عالیه فرزندان خود اهمیت بدهد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در ادامه بیانیه گام دوم انقلاب به اخلاق و نهایته توصیه به سبک زندگی دینی است از سوی، ولی امر مسلمین جهان تأکید شده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نماینده، ولی فقیه در کاشان گفت: در عصر حاضر و در این زمان، به نیابت از اولی الامر اصلی، رهبر معظم انقلاب اولی امر است و دستور ایشان به مانند دستور پیامبراکرم (ص) بر ما حجت و بر همه واجب است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت:پیامبراکرم (ص) می‌فرماید، اگر کسی، ولی امر را رد کند با ویژگی‌هایی که گفته شد به مانند این است که ما را رد کرده است.

وی همچنین بر توجه به بیانیه گام دوم بعنوان یک سند بالادستی درمنطقه کاشان تأکید کرد و اظهار داشت: محقق شدن بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک سند بالادستی سبب ارتقای مادی و معنوی خواهد شد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر