تماس تلفنی عراقچی با یکی از اعضای جنبش حماس
وزیر خارجه ایران، در تماس تلفنی با باسم نعیم، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس، تأکید کرد که هیئت مذاکرهکننده ایران موضوع تجاوز مستمر اشغالگران علیه غزه، نقضهای مداوم و ادامه نسلکشی را در تمام مجامع بینالمللی و همچنین با میانجیگران و طرف آمریکایی در مذاکرات جاری مطرح میکند.
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عباس عراقچی، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، در تماس تلفنی با باسم نعیم، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس، تأکید کرد که هیئت مذاکرهکننده ایران موضوع تجاوز مستمر اشغالگران علیه غزه، نقضهای مداوم و ادامه نسلکشی را در تمام مجامع بینالمللی و همچنین با میانجیگران و طرف آمریکایی در مذاکرات جاری مطرح میکند.