یک عضو کمیسیون انرژی: طرح برندینگ فرآوردههای نفتی کمک به ساماندهی جایگاههاست
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که در بهترین حالت طرح توزیع فرآوردههای نفتی (برندینگ) میتواند ساماندهی جایگاههای سوخت باشد، گفت: اما به این شیوهای که در اجرای این طرح، مطرح شده به هیچ وجه برندسازی نداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی بختیار درباره طرح توزیع فرآوردهای نفتی توسط شرکتهای صاحب صلاحیت (برندینگ) اظهار کرد: طرح برندینگ توزیع فرآوردههای نفتی می تواند به منظور ساماندهی جایگاههای سوخت باشد، البته شرکتی نداریم که برند شناخته شده ای باشد و تولید، کیفیت و قیمت آن ها با سایر محصولات تفاوت کند.
وی افزود: هدف از برندینگ این است که محصول ارائه شده در جایگاهها کیفیت بهتری داشته باشد، البته در بهترین حالت میتوان گفت این طرح به دنبال ساماندهی است تا بخشی از فعالیتهای شرکت پالایش و پخش را برون سپاری کند.
نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس همچنین بیان کرد: یکی از اهداف برندسازی باید این باشد که مانند شرکت های توتال یا شل محصولاتی با کیفیت و شاخص بهتر ارائه شود اما وقتی قیمت و کیفیت یکسان داریم برند شناخته شدهای دیگر وجود ندارد.
این عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: با این شیوه اگر بخواهیم کار را به پیش ببریم به هیچ وجه برندینگ سازی نداریم شاید بتوان چند برند را به صورت منطقهای ایجاد کرد که بتوانند با شاخص و کیفیت بهتر محصول تولید و ارائه کنند.