دبیر انجمن اسلامی دانشگاه لرستان گفت: این دفعه هفتمی بود که به نهادهای امنیتی احضار میشدم. ۲ بار اطلاعات سپاه و ۵ بار اداره اطلاعات خرمآباد من را احضار کرده بود. تصور میکردم مثل دفعات پیش گفتوگویی انجام میشود. به خصوص که کمتر از ۲ ماه پیش هم احضار شده بودم و گفتوگوهایی هم انجام شده بود و در این ۲ ماه هم فعالیت خاصی نداشتم. تنها فعالیتم گفتوگو با «اعتماد» بود که روزنامه رسمی است و هیچ ابهامی در گفتههایم نبود.