من هیچ گاه در دولت نبودم. سالها معلم بودم و چند سالی دانشگاه تدریس کردم. در تاریخ مجلس فقط مجالس سوم و ششم اصلاح طلب بودند و سایر مجالس دست اصولگراها بوده است. برخلاف نظر شما چیزی در دست ما نبود. اگر دست من بود در کنار مجلس نهادهای دیگر نمیگذاشتم که بتوانند قانونگذاری کنند. چیزی در دست اصلاح طلبان نبوده است. امیداوارم درس بگیرند.