به نظرم برانکو یکی از بهترین گزینهها برای فوتبال ایران است. او سالها در ایران حضور داشته و تمام بازیکنان را به نام میشناسد. زمانی که کیروش سرمربی تیم ملی بود، ۸-۹ بازیکن از پرسپولیس حضور داشتند که زیر نظر برانکو تمرین میکردند. اگر قرار به انتخاب مربی خارجی باشد، به نظرم برانکو میتواند به تیم ملی کمک کند.