فریدون زندی بازیکن سابق تیم ملی : من نمیدانستم که قرارداد ویلموتس انقدر بوده و تعجب کردم که این رقم فقط برای خودش بوده و به نظرم با توجه به وضعیت کشور این رقم خیلی زیاد است. اگر اینطوری قرار است خرج شود به نظر من خیلی مربیهای بهتری هم در بازار بودند که با سر میآمدند و هدایت فوتبال ایران را بر عهده میگرفتند. اگر قرار بود این همه پول خرج شود باید سراغ مربیهای بزرگتر و بهتری میرفتند.