نماینده مجلس ششم می گوید: متأسفانه در زمان مجلس ششم هم اصلاحطلبان در مجلس اجازه نمیدادند به دولت اعتراض ویژهای شود؛ یعنی تقریبا همین حالت در آن زمان که ما نماینده بودیم هم وجود داشت اما نه به شکل کنونی. به هر حال نمایندگان مجلس ششم افراد قدرتمندی بودند که فکر و ایده داشتند اما آن زمان هم اگر طرح سؤالی از رئیسجمهور میشد، هیئترئیسه فشار میآورد که سؤال مطرح نشود.