کد خبر: 125551
A

آصفری: آمریکا برای مقابله با مثلث ایران، روسیه و چین، ۶۰ ضلعی تشکیل داده/ آمریکا برای حل مشکلات اقتصادی خود سلاح جنگی می فروشد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: آمریکا با رزمایش نظامی در بحرین برای مقابله با مثلث ایران، روسیه و چین، 60 ضلعی تشکیل داده است.

آصفری: آمریکا برای مقابله با مثلث ایران، روسیه و چین، ۶۰ ضلعی تشکیل داده/ آمریکا برای حل مشکلات اقتصادی خود سلاح جنگی می فروشد

به گزارش دیده بان ایران؛ «محمدحسن آصفری»، نماینده مردم شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از رزمایش نظامی ایران، چین و روسیه، آمریکا به همراه 60 کشور دیگر در حال تدارک رزمایش نظامی است گفت: این نشان دهنده موازنه قدرت سه کشور در برابر 60 کشور است.

وی با اشاره به اینکه امنیت خلیج فارس متعلق به کشورهای حاشیه خلیج فارس است افزود: هیچ کشوری اجازه ندارد در خلیج فارس تاخت و تاز کرده و منطقه را گرفتار ناامنی کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به اینکه آمریکا در منطقه علاقمندی های بسیاری دارد که برای به دست آوردن آن خود را به آب و آتش می زند تصریح کرد: کسانی که به دنبال کشاندن پای آمریکا به منطقه هستند به زودی از خیانتی که به ملت هایشان کردند پشیمان خواهند شد.

آصفری با اشاره به اینکه امروز آمریکا از روی دلسوزی برای منطقه به دنبال برگزاری رزمایش با مشارکت 60 کشور نیست تاکید کرد: آمریکا برای حل مشکلات اقتصادی و تامین منافع خود در پی فروش سلاح های جنگی و به رخ کشیدن آن است تا از این طریق بازار فروش سلاح را تقویت کند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تا با هر کشوری در منطقه مانور نظامی مشترک برگزار کند تا نشان دهد که ذره ای از برقراری امنیت در منطقه کوتاه نخواهد آمد خاطرنشان کرد: آمریکا با رزمایش نظامی در بحرین برای مقابله با مثلث ایران، روسیه و چین، 60 ضلعی تشکیل داده است.

منبع: راه دانا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر