کد خبر: 100577
A

پدر رضا گلپور: حاج قاسم سلیمانی، چند بار برای آزادی فرزندم نامه نوشت و او را فرزند انقلاب اسلامی خواند/ برای آزادی فرزند بسیجی بی‌گناهم جانم را کف دست میگیرم

سلمان گلپور، در نامه‌ای به حجت السلام ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، خواهان آزادی فوری فرزندش شد و گفت: دیگر دست روی دست نخواهم گذاشت .

پدر رضا گلپور: حاج قاسم سلیمانی، چند بار برای آزادی فرزندم نامه نوشت و او را فرزند انقلاب اسلامی خواند/ برای آزادی فرزند بسیجی بی‌گناهم جانم را کف دست میگیرم

به گزارش دیده بان ایران، پدر رضا گلپور در نامه به ابراهیم رییسی: تکلیف فرزندم را مشخص نکنید،دیگر دست روی دست نخواهم گذاشت.

پدر رضا گلپور در نامه خود‌ به ابراهیم رییسی، از انتقال فرزندش بعد از بیست روز انفرادی به زندان رجایی‌شهر خبر داد و نوشت که اگر تکلیف فرزندم را در شرایط وحشتناک زندان رجایی شهر که در آن توسط داعشی‌ها تهدید می‌شود، مشخص نکنید دست روی دست نخواهم گذاشت تا مفسدانی که به خون پسرم تشنه هستند، هر بلایی می‌خواهند سرش بیاوردند.

سلمان گلپور در این نامه تاکید کرد که در این شرایط من دیگر از هیچ اقدامی، تاکید می‌کنم هیچ اقدامی برای نجات پسرم دریغ نخواهم کرد و هر آنچه از دست و زبان خودم و خانواده‌ام و خویشان و آشنایانم بر می‌آید را انجام خواهم داد و دوست و دشمن را نخواهم شناخت.

پدر رضا گلپور افزود که جان ناقابلمان را برای آزادی فرزند بسیجی بی‌گناهم کف دست می‌گیرم و آنچه دوست ندارم و نباید اتفاق بیافتند را رقم خواهم زد.

سلمان گلپور همچنین در نامه خود به ابراهیم رییسی، نوشت که « حاج قاسم سلیمانی، چند بار برای آزادی فرزندم نامه نوشت و او را فرزند انقلاب اسلامی خواند ولی پسرم در زندان جمهوری اسلامی از سوی داعش تهدید می‌شود و مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.»

به گزارش دیده بان ایران؛ آبان ماه سال گذشته رضا گلپور چمرکوهی، نویسنده کتاب «شنود اشباح» در یک پرونده جدید به یک سال و ده روز حبس تعزیری محکوم شده بود.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر