کد خبر: 106750
A
دیده بان ایران:

شمارش معکوس برای فیلتر کلاب هاووس آغاز شد؟

سایت همراه اول در گزارشی خبر داده است که "امکان «گفتگوی صوتی در قالب اتاق‌های مجزا به روبیکا اضافه شده است که قابلیت «اتاق‌های گفتگوی صوتی» را نیز به سرویس‌های خود افزود. این سایت در ادامه می نویسد: اتاق‌های گفتگوی صوتی روبیکا می‌توانند تا چندین هزار شرکت کننده را در خود جای داده و میزبان جمع های کوچک و بزرگ باشند. پس از فراگیر شدن شبکه اجتماعی کلاب هاووس و با ایجاد اختلال توسط اپراتورهای مطرح در این شبکه اجتماعی نوظهور و محبوب، چند وقتی است که شایعه فیلتر آن در رسانه ها محل ایراد بحث شده است.

شمارش معکوس برای فیلتر کلاب هاووس آغاز شد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت همراه اول در گزارشی خبر داده است که "امکان «گفتگوی صوتی در قالب اتاق‌های مجزا به روبیکا اضافه شده است که قابلیت «اتاق‌های گفتگوی صوتی» را نیز به سرویس‌های خود افزود.

این سایت در ادامه می نویسد: اتاق‌های گفتگوی صوتی روبیکا می‌توانند تا چندین هزار شرکت کننده را در خود جای داده و میزبان جمع های کوچک و بزرگ باشند.

با قابلیت گفتگوی صوتی، هر گروه یا کانالی در روبیکا می‌تواند به اتاقی برای گفتگو تبدیل شود و فرصت ایده‌آلی را در اختیار چهره‌های سرشناس برای گفتگوی مستقیم با مخاطبانشان قرار دهد.

همراه اول به‌عنوان یکی از سهامداران عمده روبیکا پیشنهاد داده اگر کاربران می‌خواهند از همه سرویس‌های ارتباطی مورد نظر به‌صورت یکجا بهره‌مند شوند و یا اگر در سر ایده‌های بزرگ تجاری می‌پرورانند، ضمن پیوستن به خانواده بزرگ روبیکا، از امکان جدید گفتگوی صوتی این سوپر اپ استفاده کنند.

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از فراگیر شدن شبکه اجتماعی کلاب هاووس و با ایجاد اختلال توسط اپراتورهای مطرح در این شبکه اجتماعی نوظهور و محبوب، چند وقتی است که شایعه فیلتر آن در رسانه ها محل ایراد بحث شده است.

اسحاق جهانگیری شب گذشته با شرکت در یک اتاق گفت وگو با اشاره به همین موضوع گفت: " شما وزیری دارید که جلوی اختلال کلاب هاوس را بگیرد، جریمه سنگین وضع شده است. دولت و رئیس جمهوری در این مسیر جدی است. کسانی که بخواهند در اینترنت اختلال ایجاد  کنند، بازنده خواهند بود و دولت در کنار مردم است."

 

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر